دیاباته لیگ قهرمانان؛ شبیه به آقای گل | آوای استقلال
1

دیاباته لیگ قهرمانان؛ شبیه به آقای گل

  • کد خبر : 1864
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
دیاباته لیگ قهرمانان؛ شبیه به آقای گل
مهاجم شماره 7 استقلال این روزها با به ثمر رساندن سه گل در سه بازی اخیر کیفیت کاملاً متفاوتی از خودش نسبت به بازی‌های لیگ نشان داده است.

شب گذشته اکثر علاقه‌مندانی که منتظر اعلام ترکیب ثابت تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل بودند با دیدن نحوه آرایش و ۱۱ بازیکنی که قرار بود به میدان بروند تا حد زیادی متعجب شدند و درواقع می‌توان گفت آن‌ها انتظار چیدمان چنین ترکیب هجومی را از سوی کادر فنی استقلال آن‌هم در سخت‌ترین دیدارشان در مرحله گروهی مقابل الدحیل نبودند، بخصوص اینکه آن‌ها در بازی قبلی مقابل الشرطه موفق شده بودند با سه گل نماینده عراق را از پیش رو بردارند.

اما مجیدی با تکیه بر خط حمله پرقدرتش با ثبت ۱۱ گل در پایان دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ثابت کرد که بی‌جهت نبود که از هر سه مهاجمش در این دیدار بهره برده و احتمال می‌رود در بازی‌های بعدی نیز او بخواهد با اتکا به سه مهاجم بسیار خوب و همچنین آماده‌اش بخواهد اساس و پایه تیم خود را روی خط حمله‌اش سوار کند.

از بین مهاجمان استقلال در این تورنمنت، شیخ دیاباته عملکرد قابل قبولی را از خودش به ثبت رسانده است، مهاجمی که تا پیش از آغاز رقابت‌های آسیایی، مدت زیادی بود که پایش به گلزنی باز نشده بود اما در این سه بازی اخیر توانست با ثبت آمار سه گل در سه بازی نشان دهد همان شیخ دیاباته همیشگی است، مهاجمی که در فصل گذشته توانست عنوان آقای گلی لیگ را به نام خودش رقم بزند.

 

اگر بخواهیم تا حدی جزئی‌تر به آمار شیخ تا به اینجای فصل بپردازیم و مقایسه‌ای با حضور او در سه دیدار اخیر داشته باشیم، باید بگوییم او در رقابت‌های لیگ برتر (نوزدهم) طی ٩ بازی تنها ۱۰% شوت‌هایش تبدیل به گل شده و با ۲ گل زده و ۱ پاس گل نمره ۶.٨۲ را از سایت یازده کسب کرده است.

اما در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت به‌کلی فرق دارد. مهاجم بلندقامت اهل مالی استقلال در هر ۳ بازی ۱ گل به ثمر رسانده و ۵۰% شوت‌های او تبدیل به گل شده است و نمره بالای ٧.۵۶ را به دست آورده است که همه این‌ها حاکی از این دارد که او رفته‌رفته به شرایط آرمانی خودش نزدیک می‌شود.

به‌هرحال استقلال باید تا دو روز دیگر خود را برای مهم‌ترین بازی‌ای که تابه‌حال در این فصل به میدان رفته است محیا کند و قطعاً آمادگی شیخ دیاباته و گلزنی های او نقش بارز و انکار نشدنی‌ای در صعود استقلال به مرحله دارد که باید منتظر بمانیم و ببینیم این بازیکن از پس این چالش سخت موفق بیرون می‌آید؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1864

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.