دیاباته زیر ذره بین الاهلی! | آوای استقلال
3

دیاباته زیر ذره بین الاهلی!

  • کد خبر : 993
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
دیاباته زیر ذره بین الاهلی!

شیخ دیاباته یکی از کلیدی‌ترین و خطرناک‌ترین مهاجمان استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست که به‌ طور طبیعی حریفان به او حساس می‌شوند. از اردوی الاهلی خبر می‌رسد کادر فنی این تیم عربستانی برنامه‌های خاصی برای مهار دیاباته دارند که شاید یکی از دلایل این مسئله سابقه گلزنی شیخ به الاهلی و قیمت بالای این بازیکن […]

شیخ دیاباته یکی از کلیدی‌ترین و خطرناک‌ترین مهاجمان استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست که به‌ طور طبیعی حریفان به او حساس می‌شوند. از اردوی الاهلی خبر می‌رسد کادر فنی این تیم عربستانی برنامه‌های خاصی برای مهار دیاباته دارند که شاید یکی از دلایل این مسئله سابقه گلزنی شیخ به الاهلی و قیمت بالای این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت باشد. از طرفی حتما نماینده عربستان، استقلال و مهره‌هایش را به خوبی آنالیز کرده و با شناخت کافی به مصاف نماینده ایران می‌آید.

اگر دیاباته آماده باشد مسلماً روز سختی را برای مدافعان و دروازه‌بان الاهلی رقم می‌زند. البته استقلال مهدی قایدی را هم در خط حمله دارد که مهاجم خطرناکی است و فرهاد مجیدی امید زیادی به او بسته است. دیاباته برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا از انگیزه‌های زیادی برخوردار است و می‌خواهد با گل‌های خود شرایط تمدید قرارداد با استقلال برای فصل آینده را فراهم کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=993

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.