دانشگر: استقلال هم مشکل دارد ولی اعتصاب نمی کنیم/بابت ماسک نداشتن در اکران فیلم بیرو عذرخواهی کردیم | آوای استقلال
3

دانشگر: استقلال هم مشکل دارد ولی اعتصاب نمی کنیم/بابت ماسک نداشتن در اکران فیلم بیرو عذرخواهی کردیم

  • کد خبر : 20586
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
دانشگر: استقلال هم مشکل دارد ولی اعتصاب نمی کنیم/بابت ماسک نداشتن در اکران فیلم بیرو عذرخواهی کردیم
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مسیر قهرمانی خیلی سختی است اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدمان به خداست.

به گزارش آوای استقلال، محمد دانشگر پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در یک هشتم نهایی جام حذفی در مورد اینکه بازوبند کاپیتانی را در این بازی بسته بود، اظهار داشت: ووریا، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نبودند و این مسئولیت به گردن من بود.

وی در مورد اینکه در جریان بازی ضربه شدیدی از سوی مدافع پیکان به صورت او برخورد کرد، گفت: خدا را شکر چیزی نبود و توانستم به بازی ادامه بدهم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط بازی عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. پیکان تیم جوان و خیلی خوبی است. آنها خیلی هماهنگ و تاکتیکی بازی کردند به آنها خسته نباشید می‌گویم. ما ۳-۴ روز قبل بازی داشتیم. خیلی خسته بودیم. بازی سنگینی با هوادار داشتیم. خدا را شکر توانستیم بازی امروز را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

دانشگر در مورد اینکه خط دفاعی این تیم عملکرد خوبی داشته و گل زدن به آن خیلی سخت است، اظهار داشت: ما کمی از نظر ذهنی مشکل داریم ولی امسال مثل سال‌های قبل بی‌تجربه بازی درنمی‌آوریم که به خاطر مشکلات باشگاهی، مالی، زمین و … دست به کارهای سال‌های گذشته بزنیم. اصلاً این کار را انجام نمی‌دهیم. تمرکزمان کلاً روی بازی‌ها است ولی اینطور نیست که مشکل نداشته باشیم.

وی افزود: می‌خواهیم امسال هر طور که شده به موفقیت برسیم و دل هواداران را شاد کنیم. اگر سکوت کردیم یا اعتصاب نمی‌کنیم به این معنی نیست که مشکل نداشته باشیم. ما یک مجموعه هستیم و همه باید به هم کمک کنیم. ان‌شاءالله مشکلات ما هم برطرف شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه هواداران استقلال انتظار دارند این تیم در پایان فصل به قهرمانی برسد، گفت: مسیر خیلی سختی است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدمان به خداست.

دانشگر در مورد اینکه صحبت از مشکلات مالی می‌کند اما بازیکنان استقلال دیروز و امروز پول گرفته‌اند، عنوان کرد: بحث من در مورد دیروز و امروز نیست. ما مشکلاتی از فصل‌های قبل داریم ولی اصلاً روی ما تأثیر نمی‌گذارد که بخواهد چیزی بین ما و باشگاه به وجود بیاید. همه با هم هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به موفقیت برسیم.

وی در خصوص اینکه چند درصد دریافتی داشته‌اند، گفت: نمی‌توانم بگویم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه در اکران فیلم «بیرو» حضور داشته و شایعاتی مبنی براینکه فرهاد مجیدی با او و یزدانی به خاطر اینکه ماسک نداشتند برخورد کرده است، اظهار داشت: بله، متأسفانه کار اشتباهی کردیم و عذرخواهی هم کردیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20586

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.