حل مشکل مطهری | آوای استقلال
3

حل مشکل مطهری

  • کد خبر : 28344
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
حل مشکل مطهری
مشکل ارسلان مطهری به صورت موقت حل شده است.

به گزارش آوای استقلال، یکی از اتفاقات عجیب در تیم استقلال مربوط به ارسلان مطهری بود؛ مهاجم باتجربه آبی ها از ابتدای فصل جاری لیگ برتر تاکنون تنها بازیکنی بود که هیچ دریافتی‌ای از باشگاه نداشت.

مطهری در زمان مدیریت قبلی باشگاه استقلال بر سر جدایی در مهلت قانونی نقل و انتقالات به مشکلاتی خورد. او با وجود درخواست باشگاه استقلال حاضر نشد قراردادش را فسخ کند و چالش هایی را تجربه کرد. با این حال مصطفی آجورلو مدیرعامل پیشین استقلال هم تصمیم گرفت هیچ پولی به مطهری پرداخت نکند.

با روی کار آمدن علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل استقلال، مطهری مشکل پیش آمده برای خود را با مدیریت جدید مطرح کرد. بعد از تعطیلی تمرینات استقلال نیز مطهری جلسه ای را با فتح‌الله‌زاده برگزار کرد اما به نتیجه‌ای نرسید.

مدیرعامل استقلال در گفت و گوی تلویزیونی که صبح روز جمعه انجام داد هم به مساله پیش آمده برای مطهری اشاره کرد و گفت: « پرداختی ها نامتوازن بوده است. یک چیزی بگویم شاخ دربیاورید. ارسلان مطهری که گل پیروزی ما در دیدار سوپرجام را به ثمر رسانده، هنوز یک ریال دریافتی نداشته است. باورتان می شود؟ این بازیکن به من می گوید پول می خواهم. من هم یک ریال ندارم و اسپانسر هم نداریم.»

حالا اما خبر می‌رسد که باشگاه استقلال بخشی از مطالبات مطهری را پرداخت کرده است. امروز استقلالی‌ها مبلغی را به حساب این مهاجم گلزن واریز کردند تا مشکل او موقتا حل شود و قرار است در روزی که همه بازیکنان پول می‌گیرند، دریافتی او نیز مثل سایر نفرات به ۴۰ درصد برسد. هرچند که با توجه به مشکلات اخیر باشگاه استقلال بعید است به این زودی ها چنین اتفاقی رخ بدهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28344

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.