جمشیدیان:استقلال در ۳ جبهه با بجنگد | آوای استقلال
1

جمشیدیان:استقلال در ۳ جبهه با بجنگد

  • کد خبر : 1902
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
جمشیدیان:استقلال در ۳ جبهه با بجنگد
روند استقلال در فصل گذشته نیز به شکلی بود که در خط حمله عملکرد خوبی داشت، اما وضعیت این تیم در خط دفاع متفاوت بود.

احمد جمشیدیان کارشناس فوتبال، در مورد شکست استقلال ایران مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فرهاد مجیدی در این مسابقه چند تغییر در ترکیب استقلال ایجاد کرده بود، اما اتفاقاتی که در این مسابقه رخ داد به دلیل  آن تغییرات نبود. سرمربی استقلال سعی کرد که دفاع این تیم را سر و سامان دهد اما خط دفاع استقلال به تقویت نیاز دارد.

او افزود: استقلال در ۳ جبهه باید با حریفان رقابت کند، اما با این شرایط خط دفاع، کار برای قهرمانی سخت است. استقلالی‌ها باید بیشتر روی کار‌های دفاعی تمرکز کنند. تیمی که ۳ گل می‌زند نباید بازی را به راحتی ببازد. روند استقلال در فصل گذشته نیز به شکلی بود که در خط حمله عملکرد خوبی داشت، اما وضعیت این تیم در خط دفاع متفاوت بود.

بازیکن اسبق استقلال در ادامه بیان کرد: استقلال در بازی مقابل الدحیل ۴ گل دریافت کرد در صورتی که موقعیت‌های حریف در حدی نبود که این تعداد گل زده شود. استقلال در صورتی که از این مرحله عبور کند، می‌تواند در فصل نقل و انتقالات نقاط ضعف خود را پوشش دهد.

او اضافه کرد: قطعا استقلال در دور برگشت شرایط سخت تری خواهد داشت. بازی با الدحیل حکم سرگروهی دارد، ضمن اینکه بازی برگشت با الاهلی نیز مثل دور رفت نیست. استقلال نباید در باد ۲ برد اول بخوابد. اگر شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الدحیل حداکثر امتیاز را کسب نکنند، در صورت پیروزی الاهلی برابر الشرطه، کار سختی برای صعود خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1902

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.