تیم گل محمدی دوباره نظم لیگ را به هم می ریزد! | آوای استقلال
2
در صورت قرنطینه یک هفته‌ای؛

تیم گل محمدی دوباره نظم لیگ را به هم می ریزد!

  • کد خبر : 2545
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
تیم گل محمدی دوباره نظم لیگ را به هم می ریزد!
در صورتی که پرسپولیس به قرنطینه برود و سازمان لیگ رای به تعویق دیدار هفته بیست و دوم این تیم با سپاهان بدهد، سرخپوشان حاضر نیستند روز ۲۲ اردیبهشت به مصاف استقلال بروند.

تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدارهایش در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی هند را با چهار پیروزی پیگیری می‌کنند، به دلیل شیوع ویروس هندی و احتمال مبتلا شدن کاروان این تیم به این ویروس، باید در بازگشت به ایران به قرنطینه یک هفته‌ای برود.

بر اساس تأکیدی که مسئولان وزارت بهداشت دارند، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از شهر گوا هند باید یک هفته در قرنطینه کامل باشند تا مشخص شود به ویروس کرونای هندی مبتلا شده اند یا خیر. در صورتی که این قرنطینه اعمال شود، دو دیدار مهم و حساس این تیم در هفته‌های بیست و دوم و بیست و سوم دستخوش تغییراتی خواهد شد.

هر چندعلیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان  تاکید کرده است که دیدار زردپوشان اصفهانی با پرسپولیس در زمان مقرر (۱۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد اما در صورت تاکید وزارت بهداشت و ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس مبنی بر قرنطینه یک هفته‌ای سرخپوشان، احتمال به تعویق افتادن این بازی قوت خواهد گرفت.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس روز ۱۰ اردیبهشت با پرواز چارتر از شهر گوا به تهران خواهد آمد و در صورت یک هفته قرنطینه قطعاً شرایط برای تمرین این تیم و دیدار با سپاهان فراهم نخواهد بود. هر چند فاصله این بازگشت سرخپوشان تا دیدار با سپاهان هفت روز است اما مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید کرده اند اگر قرار باشد اعضای تیم فوتبال این باشگاه بیشتر از سه روز در قرنطینه باشند حاضر به برگزاری دیدار با سپاهان نیستند.

در صورتی که دیدار با سپاهان به تعویق بیفتد سرخپوشان حاضر به برگزاری دیدار روز ۲۲ اردیبهشت برابر استقلال نیز نیستند. پرسپولیسی‌ها از سازمان لیگ درخواست کرده اند با توجه به شرایط حساس جدول رده بندی، قبل از دیدار با استقلال ابتدا بازی‌های عقب افتاده این تیم برگزار شود سپس دربی انجام شود.

با وجود همه ابهاماتی که برای برگزاری دیدار پرسپولیس با سپاهان و پرسپولیس با استقلال وجود دارد، اما هنوز سازمان لیگ برتر موضع گیری رسمی در این مورد نداشته اند و به احتمال زیاد منتظر نامه رسمی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند تا تکلیف این دیدارها را مشخص کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2545

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.