تیم ملی با اتوبوس سفر کند! | آوای استقلال
3
کنعانی زادگان به تیم ملی دعوت شد

تیم ملی با اتوبوس سفر کند!

  • کد خبر : 20010
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
تیم ملی با اتوبوس سفر کند!
هفته گذشته وقتی شهاب عزیزی خادم در مراسم بدرقه بانوان ملی پوش به جام ملت های آسیا گفته بود بازیکنان بی اخلاق جایی در تیم ملی ندارند این شایعه قوت گرفت که منظور رییس فدراسیون، محمدحسین کنعانی زادگان است و این مدافع به دلیل پخش فایل صوتی اش جایی در لیست جدید تیم ملی نخواهد داشت.

به گزارش آوای استقلال،
انتشار لیست تیم ملی روی این شایعه خط بطلان کشید.
پیش از اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی هم فدراسیون نشین ها در گوشی به خبرنگاران قابل اعتماد گفته بودند که کنعانی زادگان خط نمی‌خورد اما راستش باور این موضوع سخت بود تا اینکه رسما فهرست ملی پوشان اعلام و اسم بازیکن پرحاشیه و بی اخلاق فوتبال کشور هم در میان دعوت شدگان به چشم آمد!
در فدراسیونی که نتایجش را دعا نویس ها رقم میزنند و پول بیت المال به جای هزینه برای پیشرفت فوتبال خرج سفرهای شخصی و عقده گشایی پای میزهای گران قیمت غذاهای لاکچری می شود، در فدراسیونی که کلکسیون انواع تخلفات ریز و درشت است و انتصابهای بو دارش حال فوتبال را خراب کرده، عدم دعوت از یک به اخلاق پر حاشیه یک توقع کاملا بی جا و دور از ذهن بود.
شاید تنها از یک منظر باید این کار فدراسیون فوتبال را تقدیر کرد که رطب خورده اند و منع رطب نمی‌کنند. فدراسیونی که خودش انواع تخلفات را دارد تخلف یک بازیکن را جرم و بی اخلاقی نمی‌دانند!
بی تفاوت بودن در مقابل رفتار زشت و دور از شان تیم ملی کشورمان زمانی بسیار عجیب و غیر قابل باور تر می‌شود که به یاد آوریم با مجاهد خذیراوی صرفه به خاطر حضور در یک مهمانی چه کردند!
فوتبال، آینده و سرنوشت یک بازیکن نابغه شهرستانی که منبع درآمد خانواده اش بود را نابود کردند بدون هیج فایل صوتی از بی اخلاقی اش، بدون هیچ تصویری از حرکتی دور از شان، فقط صرف شرکت در یک مهمانی مختلط که گمان می‌رفت دقت کنید گمان می‌رفت ممکن است تخلفی صورت گرفته باشد اما حالا با انتشار فایل صوتی، یواستفاده از موقعیت و شهرت با نام ایران، بی آبرویی در اتوبوس تیم ملی نه اتومبیل شخصی، بردن آبروی نام ایران، سوژه شدن در فضای مجازی و دست به دست چرخیدن آن فایل صوتی در میان جوانان و نوجوانان بی تفاوتی مسئولین مربوطه در کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال بسیار عجیب و غیر مسئولانه است.
این همه اختلاف در نوع برخورد را چگونه باید هضم کرد وقتی بازیکن تیم ملی به خاطر عکس با هوادار بدون حجاب اسلامی عکس مخروم می‌شود.
وقتی بازیکنی به خاطر صدای مردم شدن در تورم و گرانی، از تیم ملی کنار گذاشته می‌شود اما بازیکنان پیروزی همچنان تافته جدا بافته اند برلی فدراسیون!
سلطانیفر پیش از رفتن به درستی مهره هایش را چید تا پس از رفتنش تیم محبوبش به قهقرا نرود و آنها به خوبی مسئولیتشان را در غیاب سلطانیفر انجام می‌دهند لذا امیدی به این فدراسیون نیست و باید از وزارت ورزش و نهادهای امنیتی انتظار مداخله داشت برای حفظ ابروی نام ایران به ماجرا ورود کنند.
اگر چه با افتضاحی که خود وزارت ورزش در دعوت از بلاگرها و شاخ های مجازی به وزارت ورزش داشت باید از وزارت ورزش هم قطع امید کرد.
آوای استقلال با انتشار فایل صوتی غیر اخلاقی کنعانی زادگان سیاست سکوت پیشه کرد تا در انتشار آن رفتار زشت و ترویج بی اخلاقی، نقشی نداشته باشد ولی امیدوار بودیم فدراسیون فوتبال با حذف بی اخلاق ها به سلامت جو فوتبال و دادن الگوی مناسب به نسل جوان و نوجوان کشورمان، قدمی بردارد که متاسفانه با انتشار فهرست تیم ملی امید به داشتن فوتبالی پاک به ناامیدی گرایید اگر شنیدید فدراسیون عزیزی خادم دستور داد سفرهای تیم ملی برای آسایش و رفاه بازیکنان و کادر فنی با اتوبوس انجام شود، تعجب نکنید حضور کنعانی زادگان در فهرست تیم ملی یعنی تایید رفتار او چه بسا به خاطر دادن ایده کم هزینه مورد تقدیر هم قرار بگیرد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20010

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.