تیم ملی اسکوچیچ بدون استقلالی‌ها! | آوای استقلال
4
خط خورده های احتمالی لیست تیم ملی؛

تیم ملی اسکوچیچ بدون استقلالی‌ها!

  • کد خبر : 19871
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
تیم ملی اسکوچیچ بدون استقلالی‌ها!
یکی از جملات مهم اسکوچیچ این بود که گفت ممکن است برخی از بازیکنان قبلی در اردوی جدید تیم ملی حضور نداشته باشند.

به گزارش آوای استقلال، با بررسی آخرین لیست تیم ملی و البته بررسی دقیق تر یکسری اتفاقات حاشیه ای به این نتیجه می رسیم که احتمال دارد حتی هفت نفر از بازیکنان قدیمی تیم ملی در لیست بازی با با عراق و امارات حضور نداشته باشند. اولین نام می تواند سیاوش یزدانی باشد چون خود اسکوچیچ گفته به من اعلام کردند که از استقلال بازیکنی را به اردو دعوت نکنم.

دیگر بازیکنی که احتمال خط خوردنش از لیست تیم ملی زیاد است، صالح حردانی مدافع راست فولاد خوزستان است و به جای او نجاریان بازیکن همین تیم که جوانی آینده دار است، به لیست اضافه خواهد شد. یاسین سلمانی هم که مصدوم است و طبعاً جایی در لیست جدید تیم ملی ندارد.

از دیگر بازیکنانی که شانس بسیار کمی برای حضور در اردو دارند می‌توان به کاوه رضایی، کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی اشاره کرد. سن کریم و حاج صفی بالا رفته و البته در مورد آنها شایعات دیگری هم به گوش می‌رسد که فعلاً تایید نمی شود. آخرین بازیکنی که هنوز وضعیتش به طور صد در صد برای حضور در تیم ملی مشخص نشده کسی نیست به جز محمد حسین کنعانی زادگان که درگیر یک مسئله حاشیه ای شد و شنیده می‌شود نظر کمیته اخلاق در مورد این بازیکن بسیار مهم است. طبعا اسکوچیچ دوست دارد کنعانی زادگان در لیست باشد و حتی او را به طور ثابت بازی بدهد اما باید دید در این رابطه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چه تصمیمی می‌گیرد.

ختم کلام اینکه لیست تیم ملی آن قدرها هم که اسکوچیچ گفته کم تغییر به نظر نمی‌رسد ولی ترکیب اصلی تیم ایران را تقریباً همان نفراتی تشکیل خواهند داد که در بازی‌های قبلی هم حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19871

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.