تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال فعلاً منتفی شد/ عزیزی‌خادم حامی سرسخت اسکوچیچ | آوای استقلال
5

تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال فعلاً منتفی شد/ عزیزی‌خادم حامی سرسخت اسکوچیچ

  • کد خبر : 20390
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال فعلاً منتفی شد/ عزیزی‌خادم حامی سرسخت اسکوچیچ
با وجود تلاش‌های زیرپوستی برای تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال، عزیزی خادم فعلاً حامی سرسخت اسکوچیچ است.

به گزارش آوای استقلال، هرچند رئیس فدراسیون فوتبال در اظهارات روز‌های اخیر خود با قاطعیت از ادامه همکاری فدراسیون با دراگان اسکوچیچ خبر داده، اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود طیفی در فدراسیون فوتبال معتقدند حالا که پروسه صعود به جام جهانی طی شده باید موضوع ادامه همکاری تیم ملی فوتبال با اسکوچیچ به شکل جدی بررسی شود.

البته چنین موضوعی پس از صعود تیم ملی در مرحله قبلی نیز مطرح شد و برخی مدعی شدند پس از پایان مسابقات مقدماتی در بحرین در مرحله نخست، تعدادی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دنبال کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ از مربیگری تیم ملی بودند تا فرد جدیدی هدایت تیم ملی را برعهده گیرد، اما پس از گذشت چند هفته از بازگشت تیم ملی از بحرین سرانجام اسکوچیچ و عزیزی خادم به توافق رسیدند که همچنان این همکاری ادامه داشته باشد.

حالا نیز پس از صعود قطعی شدن به جام جهانی، دوباره این موضوع مطرح شده و برخی چهره‌ها در فدراسیون فوتبال مخالفت ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی هستند و همچنان از حضور یک مربی طراز اول به جای اسکوچیچ صحبت می‌کنند که البته برخی پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملی نیز از این موضوع استقبال کردند، اما از آنجا که رئیس فدراسیون فوتبال یقین دارد هرگونه تغییری در کادرفنی تیم ملی می‌تواند او را وارد چالشی جدید کند فعلاً به هیچ عنوان به سراغ این مساله نرفته و ترجیح می‌دهد همکاری با اسکوچیچ را ادامه دهد.

البته عزیزی خادم حتی اگر تمایل به استخدام یک مربی طراز اول داشته باشد نیز فعلاً با توجه به بی‌پولی مزمن در مجموعه مدیریتی خود قادر نیست این کار را انجام دهد، چون انتخاب سرمربی بزرگ برای هدایت تیم ملی در وهله نخست نیاز به بودجه‌ای قابل توجه دارد و در کنار آن باید هزینه سنگینی برای لجستیک تیم ملی پرداخت کند، اما با وجود فردی نظیر اسکوچیچ هیچ یک از این پیش نیاز‌ها ضروری نیست، چون اسکوچیچ برای حفظ موقعیت خود در تیم ملی و حضور در جام جهانی حاضر است با تمام شرایط فدراسیون فوتبال کنار بیاید.

شاید اگر هر مربی دیگری طرف حساب عزیزی خادم بود بابت نبود بازی‌های تدارکاتی به شکل جدی با مدیریت فدراسیون فوتبال وارد چالشی بزرگ می‌شد، اما او نه تنها به این مساله اعتراضی نکرد بلکه به شکل کاملاً هدفمند پیرو سیاست‌های رئیس فدراسیون فوتبال بود تا گرفتار تنش با رئیس نشود. به همین دلیل بسیار بعید است مخالفان اسکوچیچ بتوانند پروسه برکناری او از کادر فنی تیم ملی را با موفقیت به پایان برسانند.

مگر اینکه در این بین اتفاق خاصی رخ دهد تا رئیس فدراسیون از بابت درآمد پایدار مطمئن شود آن وقت شاید او نیز با برکناری اسکوچیچ موافقت کند؛ در غیر اینصورت به دلیل آنکه اسکوچیچ کاملاً با او همراه شده و تمام و کمال فرمان‌بردار رئیس است در حاشیه امنیت کامل قرار دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20390

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.