ترس برادر مرگ است آقای استقلال! | آوای استقلال
3

ترس برادر مرگ است آقای استقلال!

  • کد خبر : 18940
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
نتیجه یک بر صفر آن هم وقتی در دقایق نخست بازی گل را به ثمر رسانده ای اصلا نتیجه قابل اطمینانی نیست.

به گزارش آوای استقلال، اصولا یک گل،نتیجه ای شکننده است. در آخرین ثانیه میشود گلی دریافت کرد و بازی برده را داد و تساوی را گرفت!
استقلال در دیدار با آلومینیوم دقیقا همین کار را کرد؛سه امتیاز بازی را خودش پس زد ،خودش نخواست بازی را ببرد و پیروز از میدان خارج شود.
وقتی در دقیقه پانزده گل میزنی(فرقی هم نمیکند پنالتی یا گل در جریان بازی)باید بازی را یک هیچ باخته حساب کنی و تا زدن گل دوم ثانیه ای عقب نکشی وقتی دقایق نخست بازی گل میزنی با تساوی صفر_صفر فرقی ندارد باید بجنگی نه اینکه عقب بکشی برای حفظ نتیجه.حفظ نتیجه فقط برای ده دقیقه ی آخر بازی است نه برای یک نیمه و سی دقیقه به اضافه وقت اضافه!
تیمی که از دقیقه پانزده با یک گل اشتهای گل زنی اش کاهش میابد، از ترس تساوی یا ذوق سه امتیاز چنان عقب میکشد که فضا را در اختیار حریف قرار میدهد ،نتیجه میشود همین که در ثانیه های آخر گل میخوری و شادی هفتاد و پنج دقیقه ای ات خراب میشود!
استقلال هفتاد و پنج دقیقه فرصت داشت حمله کند و گل بزند، فرصت داشت گلزنی کند و تفاضل گلش در جدول را افزایش دهد در این دیداری که حریف حرفی برای گفتن نداشت، اما عقب کشید و شرایط را برای جسور شدن رقیب فراهم کرد.عقب کشید و فضا را باز گذاشت تا حریف در میان بهت و حیرت خودش، گل بزند و از فرش به عرش برود.استقلال عقب کشید تا بار دیگر یادآور این نکته شود که ترس برادر مرگ است و اگر تا آخرین لحظه نجنگی آنچه اندوخته ای را از دست میدهی حتی اگر سه چهار گل پس انداز کرده باشی!
آلومینیوم ناامید نبود و جنگید و با زور اندکش به آنچه میخواست رسید.
این بازی گذشت اما آقای استقلال حواست باشد همانطور که معتقدیم برد با یک گل را هم دوست میداریم، همانطور که به برد، بیش از زیبا بازی کردن بها میدهیم،همانطور که از حفظ نتیجه حمایت میکنیم اما از عقب کشیدن به خاطر تنها یک گل زده انتقاد میکنیم.از اینکه به جای سیری ناپذیدی ،با یک گل از دقیقه پانزده به بعد منتظر سوت باشی انتقاد میکنیم به اینکه از دقیقه پانزده به بعد به خاطر یک گل زده، اشتهای گلزنی ات را از دست بدهی،انتقاد میکنیم.
حواست باشد هواداران پر شمارت قهرمانی آسیا را تجربه کرده اند با این سبک از بازی که یک گل بزنی و گمان کنی کار را تمام کرده ای،کنار نمی آیند حق هم دارند چرا که ثانیه های آخر با یک شوت،یک ضربه سر یک بغل پا ، سه امتیاز میپرد و مسدود میشود راه رسیدن به صدر!
آقای استقلال حواست را جمع کن !

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18940

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.