تراکتور پاسپورت بازیکن خارجی خود را نمی دهد | آوای استقلال
2
اتفاق عجیب و باورنکردنی؛

تراکتور پاسپورت بازیکن خارجی خود را نمی دهد

  • کد خبر : 1953
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
تراکتور پاسپورت بازیکن خارجی خود را نمی دهد
فیف‌پرو، اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال می‌گوید که باشگاه تراکتور در ازای پاسپورت حمزاوی عکاشه، درخواست ۱۵ هزار دلار کرده است!

حمزاوی عکاشه مهاجم الجزایری تیم تراکتور که فصل گذشته به این تیم ملحق شد و به خاطر کرونا ماه‌ها از ورود به ایران بازماند، حالا شرایط عجیبی در ایران پیدا نکرده و اجازه خروج ندارد.

 

او که در ابتدای فصل با تاکید کادرفنی به ایران برگشت و در زمستان در لیست مازاد قرار گرفت، پیش از لیگ قهرمانان آسیا با تراکتور توافق کرد تا قراردادش را فسخ کند. او با شاگردان خطیبی به امارات نرفت و قراردادش را فسخ کرد اما حالا یک مشکل عجیب از سوی باشگاه تبریزی، سبب شده تا همچنان در ایران بماند.

 

آنطور که فیف‌پرو، اتحادیه جهانی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال نوشته، این اتحادیه در تلاش است تا «حمزاوی را از ایران خارج» کند. به گفته FIFPRO «باشگاه تراکتور علاوه بر عدم پرداخت دستمزد این بازیکن، پاسپورت او را هم گرفته است.»

 

در ادامه توییت این اتحادیه آمده: «ژرفین برای فسخ توافق کردند اما حالا تراکتور می‌گوید که برای پرداخت مالیات عکاشه باید ۱۵ هزار دلار بدهد. مبلغی که برعهده باشگاه است.»

 

فیف‌پرو همچنین در پایان مدعی شده که وای فدراسیون فوتبال نیز به این ماجرا باز شده است: «ما یک نامه به تراکتور زدیم که بی پاسخ بود. در نتیجه همین حالا نامه‌ای به فدراسیون فوتبال می‌زنیم و خواستار دخالت این نهاد می‌شویم

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1953

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.