تخلف آکادمی کیا محرز شده است | آوای استقلال
2
معاون کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران:

تخلف آکادمی کیا محرز شده است

  • کد خبر : 2498
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
تخلف آکادمی کیا محرز شده است
معاون کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران معتقد است که پس از ماه‌ها بررسی مدارک رای تخلف آکادمی کیا در رده نوجوانان و جوانان، صادر شده و از نظر کمیته انضباطی تهران، تخلف آکادمی کیا محرز است.

معاون کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران معتقد است که پس از ماه‌ها بررسی مدارک رای تخلف آکادمی کیا در رده نوجوانان و جوانان، صادر شده و از نظر کمیته انضباطی تهران، تخلف آکادمی کیا محرز است.

کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران بعد از ماه‌ها بررسی شکایت چند باشگاه رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، آکادمی کیا را به دلیل استفاده از بازیکن صغر سن و تخلف در این زمینه محکوم کرد و علاوه بر جریمه نقدی آکادمی و محرومیت دو ساله بازیکن، نتایج تیم هایی که با این تیم به رقابت پرداخته بودند نیز تغییر یافت. حال پس از درخواست تجدید نظر خواهی به کمیته استیناف از سوی آکادمی کیا، شایعه گرفتن آزمایش DNA از بازیکن مد نظر مطرح شده است.

کاظم سلیمانی، دبیر و معاون کمیته انضباطی در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این مورد توضیحاتی را ارائه کرد  که در ادامه می خوانید:

تخلف آکادمی کیا مشخص و رای صادر شد

پس از شکایت تیم های مهریاران حافظ، پیکان و ایرانمهر علیه آکادمی کیا از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان و شکایت تیم پارس جاوید از آکادمی کیا از سری مسابقات لیگ برتر جوانان مبنی بر استفاده این باشگاه از یک بازیکن غیرمجاز به نام محمد صدرا طاهر اسماعیل، کمیته انضباطی هیات تهران به بررسی شکایت پرداخت و پس از مشخص شدن تخلف توسط آکادمی کیا، رای صادره اعلام شد.

 

محرومیت های اعمال شده

بر همین اساس نتیجه مسابقه این تیم برابر پارس جاوید و دیدارهای تیم نوجوانان آکادمی کیا با سه تیم مذکور سه بر صفر اعلام شد. همچنین باشگاه کیا هم ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی شد و این بازیکن هم ضمن محرومیت از حضور در کلیه مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ۵ میلیون تومان جریمه شد.

 

آزمایش DNA یا تراکم استخوان؟

باشگاه کیا درخواست تجدید نظر خواهی خود را به کمیته استیناف ارائه داده و باید منتظر بررسی و رای نهایی از سوی کمیته استیناف باشیم. اینکه آزمایش DNA یا تراکم استخوان از بازیکن مد نظر گرفته خواهد شد یا خیر موضوعی است که به بررسی های کمیته استیناف مربوط است.

 

قبلا هم روی این بازیکن اعتراض شده بود

قبلا هم روی این بازیکن اعتراض شده بود. در سال ۹۶ یا ۹۷ کمیته انضباطی وقت به این پرونده رسیدگی کرده بود، اما اسناد و مدارک در آن زمان قوی نبود. آکادمی کیا معتقد است قبلا تست تراکم استخوانی داده‌ و فدراسیون فوتبال این موضوع را تأیید کرده است، اما این امر برای ما دلیل قانع‌ کننده‌ای نبود. رأی کمیته انضباطی سابق هم درباره مجاز یا غیرمجاز بودن بازیکن مورد نظر محکم صادر نشده است. در هر صورت پس از بررسی از سوی کمیته استیناف رای نهایی در خصوص آکادمی کیا گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2498

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.