تاثیر بازی های تدارکاتی! | آوای استقلال
4

تاثیر بازی های تدارکاتی!

  • کد خبر : 27592
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
تاثیر بازی های تدارکاتی!
با آغاز لیگ مشخص خواهد شد بازی با تیم های خارج از لیگ برتر به نفع استقلال بوده یا خیر؟

به گزارش آوای استقلال، عده ای معتقد هستند ساپینتو عمدا رقبای ناشناخته ای انتخاب کرده تا تیمش در آن بازی ها مغلوب نشود و زیر سوال نرود!
عده ای در دفاع می‌گویند بازی های دوستانه نباید بازی های پرفشاری باشد و مصدومیت بر جایی بگذارد.
توضیح نخست اینکه بعید است ساپینتو تیم ها را برای بازی تدارکاتی انتخاب کرده باشد اولین دلیل عدم شناخت وی از تمام تیم هاست این که بداند چه تیمی مناسب بازی با تیم تحت اختیارش است.
تیم ملی دانشجویان کشور در رویدادهای جهانی و جام جهانی دانشجویان شرکت میعکند پس تیم دست و پا بسته و حریف آسانی نیست لذا انتخاب این تیم ها را نمی‌توان به دلیل آنچه منتقدان ساپینتو بدان اشاره دارند مرتبط دانست.
و در پاسخ به مدافعین انتخاب تیم های غیر لیگ برتری و توجیه آنها باید گفت استقلال هم مثل سایر تیم های لیگ در کوران مسابقات بود و بازی با حریفان لیگ برتر در تعطیلی لیگ هرگز فشار مضاعفی بر بازیکنان وارد نمی‌کرد. مگر در لیگ همه تیم ها لیگ برتری نیستند؟ پس این توجیه که نباید بازیکنان تحت فشار قرار می‌گرفتند غلط است حتی اگر بخواهیم از منظر مصدومیت به آن بنگریم، زیرا قطعا بازی با تیم های آماتور احتمال مصدومیت را افزایش می‌دهد.
چرا که بازیکنانش نگاه حرفه ای ندارند و ممکن است برای خودی نشان دادن خالق مصدومیت های بدی برای تیم لیگ برتری باشند
اما معتقد هستم انتخاب تیم های غیر لیگ برتری انتخابی هوشمندانه بوده تا حریفانی که در ادامه لیگ با آنها بازی داریم در یک دیدار دوستانه شناخت ملموس و رو در رویی از استقلال(این که ساپینتو هنوز خودش کامل ترکیب آن را بر اساس توانمندی بازیکنانش نشناخته) به دست نیاورند.
با این وجود آغاز بازی ها و نوع بازی و تغییر و تحولات و تاکتیک تیم مشخص خواهد کرد که تا چه حد بازی های تدارکاتی بی ثمر یا مفید بوده امید میرود این تعطیلات و دو بازی دوستانه به شدت به نفع استقلال و هوادارانش بوده باشد و با حضور قدرتمندانه در ادامه لیگ نتیجه مثبت آن را شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27592

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.