برگ برنده سبز نیست | آوای استقلال
2

برگ برنده سبز نیست

  • کد خبر : 21015
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
برگ برنده سبز نیست
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال آنقدر مهم هست که باشگاه های حاضر در این لیگ برای رسیدن به آن گاهی به لطایف الحیل متوسل شده و هرگاه در زمین مسابقه مغلوب شوند در خارج آن بدنبال قهرمانی بگردند.

به گزارش آوای استقلال، در تمامی دقایق فصول اخیر، می‌توان تخلفاتی را ردیابی کرد که از کنار آن به سادگی گذشته وحتی گاهی ورود به آن ممنوع اعلام شده و گویا گارانتی موفقیت، صرفا داشتن تاکتیک بازی نبوده و باید آن با روش های دیگری دنبال کرد.

در فصل اخیر که بسیاری از حربه های شناخته شده حریفان برای پایین کشیدن استقلال از صدر جدول و دور کردن آن از کورس قهرمانی ناکام ماند، بازی رقیبان عوض شده و با پرداختن به موضوعاتی چون سربازی بازیکنان استقلال، همچون گذشته قصد دارند، قهرمانی را خارج از مستطیل سبز بدست بیاورند.

به نظر می رسد برگ برنده آقایان سبز نبوده و برای کیش ومات کردن حریفان زیر روی مسایلی را می کشند که با آن آشنا بوده و به قولی بازی در این میدان را به خوبی بلدند.

جدایی اجباری مرادمند و یزدانی، هرچند شرایط را برای استقلال سخت خواهد کرد، اما مسئله غیر قابل جبرانی نیست و یقینا استقلال زودتر ازآنچه تصور کرده اند به بازی سبز باز خواهد گشت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21015

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.