اگر وحید امیری معافیت پزشکی دارد چطور در لیگ برتر بازی می کند؟ | آوای استقلال
2
بهمن طهماسبی مطرح کرد؛

اگر وحید امیری معافیت پزشکی دارد چطور در لیگ برتر بازی می کند؟

  • کد خبر : 20992
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
اگر وحید امیری معافیت پزشکی دارد چطور در لیگ برتر بازی می کند؟
بهمن طهماسبی گفت: هرروز یک حاشیه جدید برای استقلال درست می شود.

بهمن طهماسبی در گفتگو با آوای استقلال درباره دیدار تیم‌های استقلال و فجر سپاسی از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال مقابل همه تیم ها بازی سختی را در پیش دارد چون تمامی تیم ها مقابل این تیم با انگیزه به میدان می‌آیند اما استقلال هم به آن شرایطی که می‌خواهد رسیده و می داند که اگر گل نخورد می تواند تحت هر شرایطی گل برتری را زده و برنده بیرون بیاید. از طرف دیگر فجرسپاسی در آزادی معمولاً بازنده بوده و روند نوسانی زیادی را داشته است هرچند این تیم بعد از سالها به لیگ‌برتر برگشته اما احساس می‌کنم فردا استقلال خیلی روز سختی را ندارد و می تواند حریف شیرازی را راحت شکست بدهد.
وی درباره اینکه این دیدار احتمالا در غیاب دو مدافع سرباز استقلال برگزار می‌شود گفت: اگر این اتفاق بیفتد کار واقعا سخت می شود اما فکر می کنم عارف غلامی به شرایط خوبی رسیده و دانشگر را هم داریم و حالا باید ببینیم نفر سوم چه کسی خواهد بود، البته عارف هم از شرایط مسابقه مدتها دور بوده و یک مقدار سخت است که بخواهد دوباره در فشار سنگین ۹۰ دقیقه ای به میدان برود.
پیشکسوت استقلال درباره این که چقدر به صلاح است که آبی ها از سیستم ۳ دفاع به سیستم ۴ دفاع تغییر پلن بدهند یادآور شد: به نظر من استقلال برای بازی با چهار دفاع شرایطش را ندارد و این موضوع به تیم شوک می دهد مگر اینکه مجیدی با ۴ دفاع در تمرین کار کرده باشد که من بعید می دانم فرهاد این کار را در بازی انجام بدهد چون شرایط تمرین با مسابقه قطعا فرق دارد و بعید است بخواهد سیستم را تغییر بدهد هرچند ما روزبه چشمی را هم به اسم مدافع داریم اما اگر من سرمربی باشند هیچ گاه او را در خط دفاعی نمی‌گذارم چون کند دست و به تیم ضربه می‌زند. از نظر من روزبه یک هافبک دفاعی بسیار خوب و جنگنده به شمار می رود اما مدافع خوبی نیست.
بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط این تیم و مشمول شدن دو بازیکن این تیم در میانه رقابت‌های لیگ گفت: تا جایی که می‌دانم برخی از بازیکنان پرسپولیس هم چنین مشکلی را دارند و نمی‌دانم چرا فقط روی استقلالی‌ها زوم می شود و به دنبال آن هستند تا ما را خراب کنند. به خاطر همین است که همیشه گفتم فرهاد خیلی باید مراقب باشد حتی در کنفرانس های خبری هم باید حواسش باشد چون امسال از هر چیزی می‌خواهند سوء استفاده کرده و به تیم ضربه بزنند چون استقلال در صدر جدول است و به همین دلیل سعی می کنند تا حاشیه‌سازی کنند.
وی ادامه داد: این کارها بی انصافی و اوج نامردی است، پرسپولیس در این چند سال در صدر جدول بود و ۵ سال قهرمان شد، اما رسانه ها چه فشاری به این تیم آوردند؟ هیچ و اجازه دادند تا در آرامش کارش را بکند و پنج قهرمانی به دست بیاورد اما در حالی که استقلال در صدر جدول است، هر روز از هر جناح و سمتی به ما حمله می شود؛ یک روز فرهاد را مقابل پیشکسوتان می گذارند و روز دیگر مقابل سرمربی تیم ملی و یک روز می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند و حالا هم بحث سربازها را پیش آورده اند و از هر طریقی می خواهند چوب لای چرخ استقلال بگذارند تا قهرمان نشود این در حالی است که من هم شنیدم وحید امیری معافیت ندارد اما نمی دانم چرا رسانه‌ها به این موضوع نمی پردازند و آن را برجسته نمی کنند. انگار فقط سربازی برای استقلالی هاست و فقط بازیکنان ما باید در راس موعد به خدمت بروند. اما آنها در تحت هر شرایطی معاف هستند و جالب اینکه حتی شنیدم امیری معافیت‌ پزشکی دارد اما اینکه چطور در لیگ بازی می کند برایم جای سوال است.
طهماسبی در پایان گفت: میگویند سبک و سیستم بازی تیم مجیدی اشتباه است اما کدام تیم توانسته در این فصل استقلال را شکست دهد و فقط ۶ گل بخورد؟ این تیم بهترین خط حمله و بهترین آمارها را دارد و به نظر من با این آمارها تا این اندازه انتقاد، غیرمنصفانه و وحشتناک است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20992

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.