اگر استقلال خوب بازی می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت باید نگران می‌شدیم نه حالا/ آبی‌پوشان باید در بلندمدت ثبات داشته باشند | آوای استقلال
2
حسن روشن مطرح کرد؛

اگر استقلال خوب بازی می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت باید نگران می‌شدیم نه حالا/ آبی‌پوشان باید در بلندمدت ثبات داشته باشند

  • کد خبر : 20944
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
اگر استقلال خوب بازی می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت باید نگران می‌شدیم نه حالا/ آبی‌پوشان باید در بلندمدت ثبات داشته باشند
حسن روشن اعلام کرد به خاطر شادی هواداران تیم فوتبال استقلال تهران از وضعیت راضی است.

به گزارش آوای استقلال، حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره وضعیت آبی‌های و صدرنشینی آن‌ها تا این مقطع از فصل اظهار داشت: صددرصد راضی‌ام و دلیل اصلی رضایتم هم شادی مردم است. استقلال خوب بازی نمی‌کند و نتیجه می‌گیرد. این مشکل نیست. به برعکس این ماجرا فکر کنید. استقلال بازی خوب انجام دهد و نتیجه نگیرد. به همین دلیل وضع موجود دلچسب‌تر است. بابت قراردادهای کوتاه مدت بازیکنان جوان نگران آینده استقلال هستم. تیمی که بخواهد در بلند مدت نتیجه بگیرد باید قراردادهایی بلندمدت (۳ سال به بالا) ببندد و مدت زیادی را با یک نسل سپری کند.

وی در ادامه افزود: اصلا بازی‌های ایران را دنبال نمی‌‌کنم. بعضی اوقات بازی‌های استقلال را می‌بینم. ببینید انسان وقتی یک بازی را مشاهده می‌کند یا می‌خواهد افتخار ببینید یا چیزی یاد بگیرد. در بازی‌های استقلال که نه در تمام بازی‌های لیگ ایران چیزی نمی‌بینم. بازی‌ها باید نکات آموزشی داشته باشد و یک جوان هنگام مشاهده چیزی یاد بگیرد و پیشرفت کند. در این فوتبال شما چنین چیزی می‌بینید؟

اسطوره باشگاه استقلال که همواره به عنوان یکی از منتقدین مدیران پیشین شناخته می‌شد، گفت: اگر من باشگاه را در اختیار داشته باشم چه می‌کنم؟ هر مدیرعاملی به استقلال آمده از او خواهش کردم باشگاهداری کند نه تیمداری. باشگاهداری این نیست که تیم تنها جام بگیرد و مدیرعامل برسد به مجلس و هر جای دیگر. استقلال خودش ۸ دهه فعالیت کرده و عقبه و پیشینه دارد. نیازی به الگوبرداری از هیچ جایی ندارد. این باشگاه تعدادی زیادی قهرمان پرورش داده و سابقه‌ای غنی.

روشن گفت: حالا بیایید درباره فوتبال صحبت کنیم. آکادمی، برای باشگاه محصول تولید می‌کند و اهمیت زیادی دارد. همچنین پیشکسوتان که تاریخ را ساخته‌اند هم برای این تیم زحمت کشیده‌اند. یک روز به تمرین استقلال رفتم و احترام دیدم. به من گفتند چقدر خوب است که شما کنار تیم هستید و من گفتم چقدر خوب می‌شود تمام پیشکسوتان هر روز تمرین را ببینند تا بازیکنان این باشگاه را با پوست و خون‌شان حس کنند و در این تیم بمانند. آن زمان دیگر بازیکنان کمتر جدا می‌شوند و تغییرات کم است. به این ترتیب ثبات به تیم تزریق می‌شود که در درازمدت بسیار مفید است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20944

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.