اکبری: مددی استقلال را وارد حاشیه نکند؛ مجیدی توجهی نکند | آوای استقلال
2
با همین دست فرمان برویم قهرمانیم

اکبری: مددی استقلال را وارد حاشیه نکند؛ مجیدی توجهی نکند

  • کد خبر : 19223
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
اکبری: مددی استقلال را وارد حاشیه نکند؛ مجیدی توجهی نکند
پیشکسوت استقلال معتقد است باید با مسببین حذف از آسیا برخورد شود.

به گزارش آوای استقلال،

یدالله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال درباره دیدار تیمهای استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: بازی قشنگی بود و از لحاظ کیفیت مسابقه خوبی را دیدیم، یک خسته نباشید هم به تیم مس میگویم که خیلی خوب بازی کرد و تیم شایسته ای نشان داد. آنها تیم خوبی هستند اما استقلال هم نشان داده که در کسب نتایج خوب عمل می کند و اگر با همین فرمان جلو برود قهرمان می‌شود البته یک مقدار از لحاظ کیفیت بازی هنوز جای کار دارد اما در نتیجه گرفتن، شاگردان فرهاد مجیدی خوب عمل کرده و دیگر نمیتوان به آنها خرده گرفت. وقتی تیمی نتیجه می‌گیرد دیگر بقیه موارد مهم نیست و مهم همین امتیازاتی است که باعث شده است تا تیم صدرنشین باشد. من خودم به مجیدی انتقاداتی داشتم اما این نتایج جای خوشحالی دارد و باعث امیدواری شده است.
وی درباره اینکه هنوز خط حمله استقلال عملکرد خوبی نداشته است گفت: نمی‌دانم چرا مجیدی از قاسمی‌نژاد استفاده نمی کند با این وجود در تیمی که می برد همه از خط دفاع تا خط حمله زحمت می کشند این در حالی است که من خودم تا پیش از این اعتراض می کردم که چرا استقلال ضعیف بازی می‌کند اما حالا می بینیم که این تیم نتیجه می‌گیرد و دیگر نمی توان به موضوع ایراد گرفت و اگر همینطوری ادامه بدهند مطمئناً استقلال در پایان فصل به موفقیت بزرگی خواهد رسید.
اکبری درباره عملکرد مهاجمان تاکید کرد: در هر صورت خلق موقعیت هم کم است مهاجم ایراد ندارد اتفاقاً ژستد بازیکن بدی نیست اما خلق موقعیت برای او صورت نمی گیرد. مثلا ببینید در همین دیدار چند موقعیت صددرصدی داشت؟ اما او پنالتی گرفت و در مجموع بازیکن با کیفیت محسوب می‌شود اما در هر صورت با اضافه شدن قاسمی‌نژاد که بازیکن خوبی است و امیدوارم مجیدی به او هم بیشتر اعتماد کند می‌توان تأثیرگذاری را در خط حمله در ادامه بیشتر شاهد باشیم.
پیشکسوت استقلال درباره حذف این تیم از آسیا گفت: داغ دلمان را تازه نکنید این ایراداتی است که فقط باید به آن تاسف خورد چرا تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس نباید در آسیا باشند و آنهایی که مقصر هستند باید جوابگوی هواداران باشند که خیلی ضعیف عمل کردند و دیگر نمی توان حرفی زد. یک تیم زحمت می کشد و خون دل میخورد تا سهمیه آسیا را بگیرد و حالا که انقدر راحت کنار گذاشته می شود دیگر قابل بخشش نیست. در هر صورت مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش مقصر این فاجعه هستند و نباید به راحتی از این موضوع عبور کرد.
وی درباره صحبت‌های احمد مددی و حمله به فرهاد مجیدی گفت: نباید به این استقلال حاشیه وارد شود و اتفاقاً این تیم امسال کمترین حاشیه را دارد این در حالی است که طی دو سال گذشته حواشی زیاد باعث شد تا استقلال روزهای خوشی را نبیند. اما ا مسال خداراشکر تیم بی‌حاشیه است و امیدوارم این حرف‌ها باعث نشود تا حواشی جدید ایجاد شود. مددی هم اگر خودش را استقلالی می داند و برای این تیم زحمت کشیده نباید تیم را به حاشیه ببرد هرچند به اعضای باشگاه و فرهاد مجیدی توصیه می‌کنم که همین روند را ادامه بدهند و به این مسائل ورود نکرده و دخالتی نکنند در هر صورت گذشته ها گذشته و باید به آینده نگاه کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19223

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.