اولونگا کابوس خط دفاعی استقلال! | آوای استقلال
4

اولونگا کابوس خط دفاعی استقلال!

  • کد خبر : 2329
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲:۵۲
اولونگا کابوس خط دفاعی استقلال!
مهاجم کنیایی تیم الدحیل در بازی برگشت مقابل استقلال هم بدون دردسر موفق به زدن دو گل شده است.

استقلال آخرین بازی خود در دور رفت مرحله گروهی را مقابل الدحیل برگزار کرد؛ دیداری که استقلالی ها پس از دو برد متوالی آن را برگزار کردند و کمتر کسی تصور شکست را برای آنها می کرد. مایکل اولونگا ستاره ۲۷ ساله و کنیایی الدحیل، مرد نخست این دیدار بود. او طی نمایشی تحسین برانگیز موفق شد ۳ بار دروازه استقلال را باز کند و تیمش را در بزرگترین دیدار گروه سوم، برنده از زمین مسابقه خارج کند.

 

در فاصله سه روز از آن دیدار، استقلال بامداد امروز (یکشنبه) در اولین دیدار از دور برگشت مسابقات بار دیگر به مصاف الدحیل رفت تا برای جبران شکست تلخ ۴ بر ۳ دیدار رفت تلاش کند. در حالی که تصور می شد با توجه به عملکرد عالی مهاجم کنیایی تیم الدحیل در بازی سه شب پیش، استقلالی ها برنامه ویژه ای برای مهار او داشته باشند اما این بازیکن تا این لحظه دو بار موفق به گلزنی شده است.

 

اولونگا در دومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه اول بازی امشب از روی نقطه پنالتی اولین گل تیمش را وارد دروازه مظاهری کرد تا دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند. در شروع نیمه دوم این الدحیل بود که بار دیگر توسط مهاجم کنیایی خود به گل رسید. در دقیقه ۵۹ بازی ارسال ادمیلسون جونیور روی یک ضربه خطا که قایدی مرتکب شد، به روی دروازه با ضربه سر مایکل اولونگا همراه شد و این بازیکن دومین گل خود در این بازی و پنجمین گل خود در دو بازی را وارد دروازه استقلال کرد.

 

 

نکته قابل توجه در مورد گل دوم الونگا آزادی عمل او در حین زدن ضربه سر بود؛ در حالی که انتظار می رفت مدافعان استقلال با حساسیت بالایی حرکات اولونگا را زیر نظر گرفته و مانع از تکرار گلزنی های او شوند اما این بازیکن در صحنه گل دوم در حالی که توسط هیچ کدام از مدافعان استقلال یارگیری نشده بود با فراغ بال، ضربه سری غیرقابل مهار را وارد دروازه استقلال کرد تا شمار گل های خود به استقلال در طول دو بازی را به پنج برساند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2329

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.