انگیزه های موسوی برای درخشش دوباره | آوای استقلال
2

انگیزه های موسوی برای درخشش دوباره

  • کد خبر : 2813
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۲۲
انگیزه های موسوی برای درخشش دوباره
سیداحمد موسوی با حضور در ترکیب اصلی استقلال، امیدوار است تا یکبار دیگر همچون دیدار نخست برابر الدحیل برای تیمش موثر واقع شود.

استقلال در حساس ترین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی می رود. دیداری که برنده آن می تواند تا حدود بسیار زیادی، خودش را در مرحله یک هشتم نهایی ببیند.

فرهاد مجیدی که در دیدار گذشته استقلال مقابل الدحیل وریا غفوری را از ابتدا به زمین فرستاد و او روی هر دو گل تیمش نقش مستقیم را ایفا کرد، اما در بازی امشب، مجیدی ترجیح داده است تا سیداحمد موسوی را به جای غفوری راهی میدان کند و احتمالا به غفوری برای بازی با الشرطه استراحت دهد.

موسوی که در بازی نخست با الدحیل در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت، موفق شد با یک پاس زیبا و ارسالی بی نقص از سمت راست، ارسلان مطهری را در دهانه دروازه صاحب توپ کند که مهاجم آبی پوشان نیز قدر این پاس را دانست و گل اول آبی پوشان را در برابر الدحیل به ثمر رساند.

موسوی که در این فصل ۱۷ بار برای استقلال به میدان رفته، امید زیادی دارد که در این دیدار حساس، پاسخگوی اعتماد مجیدی را بدهد. او امشب نبرد تن به تن و سختی با عبدالرحمن غریب ستاره تأثیرگذار الاهلی دارد. مدافع آبی پوشان باید بازیکن تیم ملی عربستان را در این بازی مهار و مانع از نفوذ او شود و همین مسئله انگیزه های او را افزایش داده است.

نکته جالب اینکه در ۱۰ مورد از ۱۷ باری که موسوی برای استقلال به میدان رفته، آبی پوشان در آن بازی موفق به کلین شیت شده اند و باید دید امشب آنها با حضور فیکس موسوی چه نتیجه ای به دست می آورند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2813

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.