اسناد تازه از شراکت و روابط پشت پرده شهاب عزیزی خادم با جادوگر بدنام فوتبال | آوای استقلال
5

اسناد تازه از شراکت و روابط پشت پرده شهاب عزیزی خادم با جادوگر بدنام فوتبال

  • کد خبر : 20918
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
اسناد تازه از شراکت و روابط پشت پرده شهاب عزیزی خادم با جادوگر بدنام فوتبال
آتیه پردازان تیوا تنها شرکتی نیست که شهاب عزیزی خادم و حمیدرضا مهرعلی در آن با امیر اسکندری جادوگر بدنام کرج شراکت می کنند.

به گزارش آوای استقلال، حالا دیگر مشخص شده علی اسکندری همان امیر اسکندری جادوگر بد نام فوتبال است. تا امروز تصور می شد رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال تنها در یک شرکت با این جادوگر بدنام شریک بودند اما حالا مدارکی به دست رسانه طرفداری رسیده که مشخص می کند آنها در شرکت دیگری به نام سریر سلامت پارسه نیز با جادوگر بدنام شراکت داشتند اما از آن بدتر رانت‌هایی است که فرزند امیر سکندری از رئیس فعلی فدراسیون فوتبال گرفته است.

مدارک ثبت شده در سایت روزنامه رسمی کشور ثابت می کند شهاب عزیزی خادم و حمیدرضا مهرعلی در شرکت سریر سلامت پارسه با جادوگر بد نام کرج شریک بوده‌اند.

آنهایی که هنوز هم معتقدند رئیس فدراسیون فوتبال گناه دارد و اعضای هیات رئیسه فدراسیون نباید به صرف ده ها تخلف ریز و درشت او را عزل کنند، منتظر انتشار گزارش تکمیلی طرفداری در مورد روابط شهاب عزیزی خادم با جادوگر بدنام کرج و امتیازهایی که فرزند این جادوگر از رییس فعلی فدراسیون فوتبال گرفته، باشند. جادوگر بد نامی که شایعه شده روز پنجشنبه حوالی محل برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور خواهد داشت تا به خیال خود با اوراد و طلسم و جادو مانع برکناری شریک خود شود.

شمارش معکوس برای رهایی فوتبال ایران از چنگ مریدان جادوگر بدنام کرج آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20918

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.