استقلال و سردرگمی نوروزی | آوای استقلال
3
سازمان لیگ برنامه را خراب کرد

استقلال و سردرگمی نوروزی

  • کد خبر : 29998
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
استقلال و سردرگمی نوروزی
بر اساس قانونی نانوشته، رقابت‌های لیگ برتر همواره از روزهای پایانی اسفند تا اواخر تعطیلات نوروزی تعطیل می شود و گاهی اوقات این تعطیلات تا نیمه فروردین هم به طول می انجامد.

به گزارش استقلال، این قاعده ای است که در اغلب اوقات رعایت شده و به نظر می رسد تیم ها هم مشکل چندانی با آن ندارند چون بازیکنان و مربیان نیز دلشان می خواهد از فرصت به دید و بازدید  روزهای ابتدای سال بهره مند شوند اما گاهی اوقات شکل برنامه ریزی سازمان لیگ به گونه ای است که همه تیم ها به ویژه مدعیان را دچار سردرگمی می کند و اتفاقات امسال هم دقیقاً از همان سال هاست.
اینکه استقلال از بیست و یکم فروردین امسال تا یازدهم فروردین سال آینده مسابقه نداشته باشد یعنی ۲۰ روز تعطیلی مطلق! تعطیلاتی که روزهای آغازین سال هم در آن واقع شده و عملاً آوردن بازیکنان و انگیزه دادن به آنها برای انجام تمرینات در حالیکه قرار نیست مسابقه‌ای بدهند کار فوق العاده دشواریست.
ای کاش  سازمان لیگ برای هفته پایانی اسفند هم برنامه‌ریزی می‌کرد و پیکارهای لیگ حرفه‌ای جام حذفی را در آن می گنجاند تا همه چیز دقیقا مانند سال گذشته جلو برود.
اگر چنین اتفاقی می افتاد، استقلالی ها می دانستند که تا روزهای پایانی سال بازی دارند و تمرینات با انگیزه فراوان دنبال می شد اما حالا با توجه به این فرم برنامه ریزی، آنها نه می توانند برای مدتی طولانی کار را تعطیل کنند و نه در صورت برگزاری تمرینات، انگیزه لازم میان بازیکنان وجود خواهد داشت.
این دردسر بزرگی است که استقلال و سایر تیم‌های بالانشین جدول به واسطه شکل برنامه ریزی مسابقات با آن دست به گریبان هستند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29998

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.