استقلال قطار شهربازی نیست | آوای استقلال
1
هوای تازه و مدیران لایق در اتاق آبی

استقلال قطار شهربازی نیست

  • کد خبر : 31206
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۰
استقلال قطار شهربازی نیست
استقلال دوره پسا دربی را پشت سر می گذارد و باید قبول کرد که به رغم تلاش فراوان دستش از هردو جام اصلی فوتبال کشورمان در فصلی که گذشت کوتاه مانده است.

به گزارش آوای استقلال، البته قطعا هضم این مسئله برای تمام طرفداران بسیار دشوار است اما اگر بخواهند در آن فضا باقی بمانند حتما فصل آینده را هم از دست خواهند داد و این دقیقا همان آفت بزرگی است که تحت هیچ شرایطی نباید به جان استقلال رخنه کند.
قرار شده بود مجمع عمومی باشگاه روز سه شنبه برگزار شود(البته مجمع به ۲۱ خرداد موکول شد)  و از دل آن تحولات فراوانی بیرون بیاید ولی نکته مهم اینجاست که مجمع مذکور باید دستاورد ارزشمندی داشته باشد در غیر این صورت صرفاً یک دور باطل است که استقلال را به جایی نمی‌رساند .
اگر قرار باشد مجمع سرمنشا تحولات مثبت باشد باید هدف گذاری کنیم و بدانیم که امروز کجا هستیم و بهار سال آینده می خواهیم به کجا برسیم.
استقلال نیازمند استنشاق هوای تازه است و برای این کار باید پنجره ها را باز کرد تا زمینه برای تحول فراهم شود.
واقعیت امر این است که گروهی از مدیران این باشگاه با وجود احترام زیادی که برای آنها قائل هستیم، کارآیی لازم را نداشتند و باید حتما جای خود را به افراد دیگری بدهند. فراموش نکنیم سوار شدن به قطار شهربازی شاید لذت بخش باشد اما در نهایت ما را به جایی نمی‌رساند و در پایان به همان نقطه آغاز برمی گردیم بنابراین باید حتماً مدیرانی انتخاب شوند که استقلال را به قطار شهربازی تبدیل نکنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31206

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.