استقلال ظرفیت کامل ورزشگاه آزادی را می‌خواهد | آوای استقلال
2
برای جشن قهرمانی

استقلال ظرفیت کامل ورزشگاه آزادی را می‌خواهد

  • کد خبر : 23202
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
استقلال ظرفیت کامل ورزشگاه آزادی را می‌خواهد
مقامات باشگاه استقلال در تلاش هستند تا ستاد ملی مبارزه با کرونا این مجوز را برایشان صادر کند که در مسابقه آخر این فصل برابر نفت مسجد سلیمان که هشتم خردادماه برگزار می‌شود، تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار آنها قرار بگیرد چون اگر عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ برتر را به دست آورند

به گزارش آوای استقلال، خوشبختانه به لطف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون وسیعی که طی چند ماه گذشته صورت گرفت، ویروس کرونا در کشور روز به روز ضعیف‌تر می‌شود و تعداد مبتلایان به طرز قابل ملاحظه‌ای رو به نزول گذاشته است. حالا دیگر دیدن خبر مربوط به تک رقمی شدن فوتی‌های روزانه در ایران بابت کرونا اصلاً اتفاق عجیبی نیست و اتفاقاً بسیار هم خوشحال کننده است.

با این روند اگر مشکلات تازه‌ای رخ ندهد قطعاً طی چند هفته آینده شرایط بهتر هم خواهد شد و فوتبالی‌ها نیز می‌خواهند از وضعیت مذکور به نفع تیم‌های خودشان استفاده کنند. برای مثال، مقامات باشگاه استقلال در تلاش هستند تا ستاد ملی مبارزه با کرونا این مجوز را برایشان صادر کند که در مسابقه آخر این فصل برابر نفت مسجد سلیمان که هشتم خردادماه برگزار می‌شود، تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار آنها قرار بگیرد چون اگر عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ برتر را به دست آورند، پس از پایان بازی مراسم اهدای جام وجود خواهد داشت و استقلالی‌ها دلشان می‌خواهد در ورزشگاهی مملو از هوادار کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند. خواسته‌ای که البته باید دید شرایط برای اجابت آن فراهم می‌شود یا اینکه چنین مجوزی صادر نخواهد شد؟

قدر مسلم اینکه اگر شاهد جهش مخرب جدیدی نباشیم و روند رعایت مردم در شرایط مطلوب باقی بماند، به احتمال بسیار زیاد از هفته آغازین فصل آینده می‌توان تمام ظرفیت ورزشگاه‌ها را به هواداران اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=23202

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.