استقلالی که همه را نگران می‌کند/ امروز به خودتان بیایید، فردا دیر است | آوای استقلال
1

استقلالی که همه را نگران می‌کند/ امروز به خودتان بیایید، فردا دیر است

  • کد خبر : 18963
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
اگر امروز بازیکنان و کادرفنی تیم استقلال به خودشان نیایند، فردا روزی زمان به عقب بازنمی‌گردد.

به گزارش آوای استقلال، به طور حتم وظیفه هواداران این است که در هر شرایطی تیم‌شان را حمایت کنند و اجازه ندهند موقعیت فعلی استقلال از دست برود، ولی یادآوری چند نکته برای کادرفنی و بازیکنان ضرروی است. سطح کیفی لیگ به نسبت گذشته پایین آمده است و اینطور نیست بگوییم فقط استقلال است که نمایش متوسطی دارد.

برای استقلالی که به نسبت چند فصل اخیر شروع بهتری در لیگ داشته است، باید گفت نمایش تیم در برابر آلومینیوم اراک بد که نبود هیچ، افتضاح هم بود. به گفته پرویز برومند شخصیت استقلال قبل از هر بازی سه بر صفر از حریفان پیش است، ولی عملکرد بازیکنان در مقابل تیمی مثل آلومینیوم به گونه‌ای بود که گویا با رقیب قدرتمندی بازی داشتند. درست است که آلومینیوم این فصل نتایج خوبی کسب کرده و یقه تیم‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس را گرفته است، ولی تیمی نبود که استقلال بخواهد ترسی از آنها داشته باشد.

کادرفنی و بازیکنان استقلال یکبار به جایگاه فعلی‌شان در لیگ نگاه کنند و بدانند تنها یک امتیاز با تیم دوم فاصله دارند. اگر می‌خواهند به قهرمانی برسند، باید شخصیت قوی‌تر و جسورتری در بازی‌ها داشته باشند. اگر امروز به خودشان نیایند، فردا روز دیر خواهد شد و نمی‌توانند زمان را به عقب برگردانند، اتفاقی که کم در سال‌های اخیر برای استقلال نیفتاد. بازیکنان نگذارند هر کسی از راه رسید علیه استقلال انتقاد کند، از عملکرد فنی گرفته تا دیگر مسائل. تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید خیلی شهامت داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18963

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.