استقلالی که بوی قهرمانی می‌دهد | آوای استقلال
2
می دود، می زند و محافظت می کند

استقلالی که بوی قهرمانی می‌دهد

  • کد خبر : 30054
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
استقلالی که بوی قهرمانی می‌دهد
استقلال در فولاد نمونه یک تیم کامل بود، تیمی که به دور از هیجانات کاذب فوتبالی منطقی را ارائه کرد و نمایشی کاملاً شایسته تحسین داشت.

به گزارش آوای استقلال، یک فوتبال تاکتیکی که همه چیز در آن مانند شطرنج حساب و کتاب شده بود. از حملات دقیق گرفته تا دفاع کردن به موقع و البته به عرض کشاندن توپ و استفاده از اشتباهات حریف.
چیزی که از استقلال دیدیم دقیقاً نشانه های تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود. نشانه هایی که البته باید تبلور آن را بیشتر بهتر و دقیق تر در فصل بهار ببینیم و مطمئن هستیم اگر استقلال با همین فرمان جلو برود سپاهان و پرسپولیس نمی توانند سد راه قهرمانی‌اش شوند.
گلزنی دقیق، دفاع به موقع
استقلال در نیمه اول حریف را حسابی برانداز کرد و اشراف کاملی نسبت به نقاط ضعف و قوت آن پیدا کرد. البته از همان ابتدای کار مشخص بود گروه آنالیز استقلال به‌خوبی فولاد را تحلیل کرده است اما یک بخش کار باید در داخل زمین و به صورت عملی صورت می‌گرفت.
اتفاقی که در نیمه نخست انجام شد و در وقت دوم بازی شاهد بودیم که استقلال چقدر خوب به گل رسید و ضمن محافظت از آن، توانست ضربه دوم را هم وارد کند.
درکنار این گلزنی ها فراموش نکنیم که شاگردان ریکاردو  ساپینتو به خوبی از داشته‌های خود نیز محافظت کردند و این یعنی متبلور شدن ساختار دفاع تیمی در جمع آبی پوشان.
دویدن، رمز موفقیت
در کنار ساختار درست تاکتیکی، استقلال برای رسیدن به عنوان قهرمانی یک مزیت بزرگ دیگر هم داشت مزیت ای به نام دوندگی فراوان.
تمام بازیکنان استقلال در جریان بازی بیشتر از حد توان خود مایه گذاشتند و آن قدر دویدند که فولاد تصور می کرد حریفش نسبت به آنها یار بیشتری داخل میدان دارد. اتفاق ارزشمندی که فوق العاده در رسیدن به پیروزی کمک حال ما شد این استقلال واقعاً بوی قهرمانی می‌دهد و اگر بچه ها همین ساختار را حفظ کنند، بهار دل انگیزی در انتظارمان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30054

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.