از اعتماد به استقلالی ها ضرر نمی کنیم | آوای استقلال
2
حقانیتی که مرفاوی فریاد زد

از اعتماد به استقلالی ها ضرر نمی کنیم

  • کد خبر : 27456
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
از اعتماد به استقلالی ها ضرر نمی کنیم
تیم ملی جوانان کشورمان با کسب سومین پیروزی متوالی خود در پیکارهای انتخابی توانست جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورد. اتفاقی که در سایه کمترین امکانات حاصل شد.

به گزارش آوای استقلال، این تیم تا سه ماه قبل اصلا سرمربی نداشت و پس از آن هم همه کارهای تدارکاتی اش در قالب حضور در یک تورنمنت تحت عنوان کافا و بازی با تیم های داخلی به سرانجام رسید اما شاگردان صمد مرفاوی با شایستگی توانستند قرقیزستان، برونئی و امارات را بدون حتی یک گل خورده شکست بدهند و حالا جواز حضور در مرحله اصلی این مسابقات که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود، در دست فدراسیون فوتبال کشورمان است.

مردی که تبلیغات نمی کند

صمد مرفاوی از دوران فوتبالش آدمی نبود که اهل تبلیغات باشد. البته رابطه او با رسانه ها همواره محترمانه بوده ولی اهل مانور کردن روی کارهای خودش نبود. شاید دقیقاً به همین خاطر است که حالا هیچکس این سوال را مطرح نمی‌کند که چرا بازی های تیم ملی جوانان به صورت زنده از تلویزیون پخش نشد ؟مگر این بچه ها با نام مقدس ایران وارد میدان نشده بودند، پس چرا از کوچکترین حق رسانه‌ای خود که پخش مستقیم مسابقاتشان بود محروم شدند؟ این انتقادی است که کاملاً وارد است و حتی اگر یک سرمربی پرسپولیسی هم هدایت تیم ما را برعهده داشت قاطعانه روی هم این نظر پافشاری می‌کردیم.

اعتماد به استقلالی ها

صمد مرفاوی با تیم ملی جوانان و در شرایطی که امکانات بسیار کمی برایش مهیا بود ن،تایجی به این خوبی گرفت. کارلوس کی روش به طور جدی در اندیشه فراهم کردن شرایطی برای دستیاری جواد نکونام است. فرهاد مجیدی در امارات چشمها را به خود خیره کرده و تعداد قابل ملاحظه‌ای از سرمربیان لیگ برتری را مردانی تشکیل می دهند که سابقه حضور در مکتب استقلال را دارند. همه این موارد حقیقت بسیار مهمی را اثبات می‌کند و امیدواریم این حقیقت به گوش مدیران جدید فدراسیون هم برسد. حقیقتی فوق العاده ارزشمند و قابل بحث به نام لزوم اعتماد به مربیان استقلالی.
مربیان پرورش یافته در مکتب آبی توانایی های خود را به منصه ظهور رسانده اند و حالا واقعاً بی انصافیست اگر از وجودشان در تیم های مختلف ملی استفاده نشود. اجحافی که طی چند سال گذشته بارها در حق آنها رخ داده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27456

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.