اختلاف تا صدر فقط یک “اتحاد” است | آوای استقلال
3
تفرقه افکنی ممنوع!

اختلاف تا صدر فقط یک “اتحاد” است

  • کد خبر : 27242
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
اختلاف تا صدر فقط یک “اتحاد” است
استقلال تا صدر جدول فاصله ای ندارد این تفاوت امتیاز اندک در تمام لیگ ها بین تیم های مدعی قهرمانی مشاهده شده و بسیار پیش آمده که قهرمان بارها بالا و پایین رفته و امتیاز از دست داده و باز جبران کرده و بالا نشین شده و در انتهای لیگ جام را بالای سر برده است.

به گزارش آوای استقلال، نگاهی به جدول ادوار مختلف لیگ ایران هم شما را به این نتیجه می رساند که چند اختلاف امتیاز در ابتدای فصل هرگز به منزله جا ماندن از کورس قهرمانی و خداحافظی با جام قهرمانی نیست.
استقلالی ها که فصل پیش با رکوردی شگفت انگیز قهرمان بلامنازع لیگ شدند، انتظار دارند امسال نیز با همان شکوه قهرمان شوند اما هرگز هیچ تضمینی برای تکرار قهرمانی نیست چه رسد به تکرار رکوردهای منجر به قهرمانی.
البته که به دنبال کسب قهرمانی هستیم و تا جام را لمس نکنیم آرام نمی گیریم و جز قهرمانی هیچ عنوان دیگری راضی مان نمی‌کند.
برای ما دومی با دهمی تفاوتی ندارد پس قلمی کردن این سطرها به منزله قانع کردن هواداران برای پذیرفتن این شرایط نیست بلکه دعوت به صبوری و اتحاد برای بازگشت به روزهای خوب صدرنشینی است.
استقلال مربی جدیدی را به خدمت گرفته است مربی که هیچ شناختی نه تنها از استقلال که از فوتبال ایران ندارد او با انگیزه و دانشی که دارد می‌تواند استقلال را به سرمنزل مقصود برساند اما باید به مربی که تازه آمده فرصت شناختن تیمش و لیگ ایران و حریفان را داد نه یک فصل اما به اندازه چند اختلاف اندک می‌شود به او زمان داد تا بتواند با تمرکز برنامه هایش را اجرا کند.
لطفا با عجله و شعارهای دلسرد کننده تمرکز او و تیم را بر هم نزنید استقلال ساپینتو یا استقلال فرهاد،ا
استقلال استرا یا استقلال شفر، استقلال قلعه نوعی یا استقلال… فرقی نمی‌کند این تیم همیشه برای قهرمانی جنگیده است نه برای بقا نه برای دومی و سومی…
استقلال با اتحاد می‌تواند قهرمانی اش را تکرار کند شاید نه با رکورد های سال پیش نه بدون شکست اما با همان اقتدار می‌تواند به کمک شما هوادارانش باز قهرمانی را به دست آورد پس لطفا دست از فشار بیهوده بردارید و در زمین حریف بازی نکنید این فشاری که برخی پیج ها و هواداران تحریک شده به تیم می آورند اجرای نقشه کثیفی است که مافیای سرخ نوشته است آنها به خوبی می‌دانند تیمشان یارای رقابت سالم در لیگ و رسیدن به قهرمانی را ندارند از این رو هر ترفندی را به کار می‌گیرند تا نه در زمین فوتبال بلکه خارج از زمین سبز قهرمانی شان را به دست آورند و شمایی که در هفته پنجم تیم را تحت فشار میگذارید برای انها کار می‌کنید!
به جای تخریب ساپینتو و بازیکنان حضورتان در استادیوم را به حداکثری برسانید و با تشویق بی امان انگیزه، شجاعت و انرژی رقابت جانانه را به تیم تزریق کنید.
استقلال توانایی تکرار قهرمانی را دارد اما تنها با اتحاد این اتفاق رخ خواهد داد.
بر خلاف پرسپولیس که قهرمانی های اهدایی اش موجب ایجاد اتحاد بین هوادارانش شد اینجا و در استقلال این شما هواداران هستید که باید با اتحاد باعث قهرمانی شوید زیرا استقلال نه وزیری دارد که جام را به آنها اهدا کند نه تمایلی برای کسب جام های ناپاک لذا باید با تمام جان بجنگد و در این جنگ جز هوادارانش هیچ کسی را ندارد، لطفا پشت تیم محبوبتان را خالی نکنید!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27242

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.