آیا استقلال دوباره قربانی سعودی ها خواهد شد؟! | آوای استقلال
3
مدیران استقلال مراقب شیطنت سعودی ها باشند

آیا استقلال دوباره قربانی سعودی ها خواهد شد؟!

  • کد خبر : 1116
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
آیا استقلال دوباره قربانی سعودی ها خواهد شد؟!
تغییر محل برگزاری دیدارهای آسیایی استقلال صدای اعضای نماینده ایران را در آورده است.

روز گذشته بود که مسئولان عربستانی برگزار کننده دیدارهای گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند که ورزشگاه ملک فهد عبدالله نمی تواند میزبان مسابقات این گروه باشد و بازی ها در زمین شماره دو این مجموعه ورزشی برگزار می شود.

ورزشگاه ملک عبدالله یکی از مجهزترین ورزشگاه های غرب آسیا محسوب می شود اما مسئولان عربستانی در اقدامی عجیب قصد دارند بازی ها را در زمین شماره دو مجموعه برگزار کنند. زمین شماره دو ملک عبدالله از نظر تجهیزات و امکانات اصلا شرایط مناسبی ندارد و حتی گفته می شود چمن این زمین هم استاندارد نیست. از طرف دیگر وضعیت رختکن ها و سکوها و دوربین های تلویزیونی نیز مناسب نیست.

این تغییر ناگهانی ورزشگاه میزبان گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا موجب نگرانی آبی های ایرانی شده است. استقلالی ها اعتقاد دارند اینکه بعد از حضور تیم ها در عربستان مسئولان این کشور اعلام می کنند امکان برگزاری بازی ها در ورزشگاه اصلی ملک عبدالله وجود ندارد، تردیدها و شک و شبهه هاایی را به وجود می آورند. اعضای تیم استقلال نگران هستند که شاید عربستانی ها از تغییر ورزشگاه هدفی را دنبال می کنند.

با توجه به اینکه سیستم ویدئویی کمک داوران هم از مسابقات کنار گذاشته شده، استقلالی ها نگران هستند که شاید عربستانی ها می خواهند اقدام ویژه ای انجام بدهند.

این در حالی است که مسئولان برگزاری در عربستان اعلام کردند ورزشگاه ملک عبدالله در دست تعمیر است اما اگر اینطور بود مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید به عربستان میزبانی گروه سوم لیگ قهرمانان را می دادند. مساله ای که حالا به یک بحران عجیب برای استقلالی ها و سایر تیم های گروه تبدیل شده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1116

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.