آقای درودگر، چوب خدا صدا ندارد/ خوش خدمتی بی موقع کار دست پرسپولیس داد | آوای استقلال
5

آقای درودگر، چوب خدا صدا ندارد/ خوش خدمتی بی موقع کار دست پرسپولیس داد

  • کد خبر : 19942
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
آقای درودگر، چوب خدا صدا ندارد/ خوش خدمتی بی موقع کار دست پرسپولیس داد
خوش خدمتی صادق درودگر برای کمک به پرسپولیس کار دست این تیم داد.

به گزارش آوای استقلال، در روزهایی که استقلال به دنبال گرفتن حق تبلیغات محیطی بود، صادق درودگر دست نشانده سازمان لیگ هر روز در رسانه‌ها علیه باشگاه استقلال موضع می‌گرفت، او حتی بدون توجه به انتقادهای تند هواداران استقلال طوری مقابل استقلال حرف‌ می‌زد که متوجه نبود درباره چه تیمی صحبت می‌کند. سوابق درودگر مشخص بود، از جلوگیری از پیوستن بازیکنانی مثل علی کریمی به استقلال تا مدیرمسئول روزنامه‌های هواداری پرسپولیس تا کارشکنی‌های زیاد در فدراسیون و سازمان لیگ علیه استقلال.

قصد نداریم به شخصی بی‌جهت تهمت بزنیم یا روی هوا حرفی زده باشیم، تاریخ این موضوع را ثابت کرده است که هر زمان درودگر کاری علیه استقلال انجام داده بعدها ضربه‌اش را خورده است. او در بحث تبلیغات محیطی شکست بدی از استقلال خورد، به طوری که او را وادار به سکوت کردند و باشگاه هم توانست حق تبلیغات محیطی را بگیرد. عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ که تصور این همه تحقیر را نداشت منتظر فرصتی بود تا جبران کند. او به دنبال عدم پرداختی استقلال به سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی گفته بود پرسپولیس چون در کنار سازمان لیگ است و اسپانسر مشترک دارد پول بدهی اوساسونا را پرداخت خواهند کرد، در شرایطی که طبق قانون اولا اسپانسر سازمان لیگ و باشگاهی نمی‌تواند یکی باشد، دوم اینکه چرا سازمان لیگ فقط پول بدهی پرسپولیس را می‌دهد و کاری به مشکلات مالی بقیه تیم‌ها ندارد؟

سومین موضوع این بود که خوش خدمتی درودگر کار دست پرسپولیس داد چون این پول برگشت خورد و پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس بسته شد. اینجاست که باید به درودگر گفت که چوب خدا صدا ندارد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19942

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.