آرش برهانی: آمار دروغ نمی گوید/ عملکرد تیم مجیدی فوق‌العاده است | آوای استقلال
1

آرش برهانی: آمار دروغ نمی گوید/ عملکرد تیم مجیدی فوق‌العاده است

  • کد خبر : 20913
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
آرش برهانی: آمار دروغ نمی گوید/ عملکرد تیم مجیدی فوق‌العاده است
مهاجم سابق باشگاه استقلال برخی انتقادها نسبت به عملکرد این تیم را غیر منطقی دانست و گفت: عملکرد آبی پوشان با فرهاد مجیدی فوق العاده است.

به گزارش آوای استقلال، آرش برهانی که یکی از گلزنان موفق آبی پوشان در تاریخ لیگ برتر به شمار می رود در خصوص آخرین شرایط استقلال گفت:خوشبختانه تیم با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته و نسبت به همه ادوار لیگ برتر بهترین عملکرد را داشته ، البته به این معنی نیست که هیچ نقص و ایرادی در این تیم وجود ندارد اما معتقدم انتقادات باید منصفانه و منطقی باشد، خصوصا از برخی پیشکسوتان خوب استقلال این انتظار وجود دارد که تلاش کنند حامی تیم و مایه امیدواری هواداران باشند.

مهاجم سال های نه چندان دور استقلال اضافه کرد: حداقل در سال های اخیر استقلال چنین شرایطی نداشته است، آنطور که من شنیدم سفرهای تیم به بهترین شکل در بسیاری موارد با پرواز اختصاصی ، از طریق CIP برای آرامش بازیکنان و به خوبی انجام می شود. شنیده ام پاداش پیروزی های تیم بر خلاف سال های گذشته به موقع پرداخت می شود ، بین مدیریت و کادر فنی هماهنگی و ارتباط نزدیکی وجود دارد، در ابتدا و نیم فصل بازیکنان مورد نظر کادر جذب شدند، پنجره نقل و انتقالاتی بسته نبود که نشود تیم را تقویت کنند. این مسائل در سال های قبل مشکلات اصلی استقلال بود که حالا خوشبختانه حل شده هرچند ممکن است مشکلات و کاستی های دیگری هم باشد که بالاخره رفع می شود.

برهانی همچنین گفت: در بخش فنی من نمی گویم استقلال بی عیب است اما این عملکرد در تاریخ لیگ برتر بی سابقه بوده و آمار و ارقام به ما دروغ نمی گویند. این اعداد و ارقامی که می بینیم با ثبت بهترین دفاع و حمله ، بدون شکست و بیشترین پیروزی فوق العاده است. چرا کسی نمی گوید باشگاه و مجیدی بازیکن با کیفیت و تاثیرگذاری مثل یامگا را جذب کردند که از هر فرصت به بهترین شکل استفاده می کند؟ حفظ یک روند موفق و رو به رشد کار آسانی نیست. اینکه استقلال در لیگ شکست ناپذیر بوده و بیشترین برد را تا اینجا به دست آورده اتفاقی نیست. قطعا اگر انتقادی می شود هم از سر دلسوزی است اما بعضی از اظهار نظرها تردیدهایی ایجاد می کند. اینطور نباشد که برخی از موفقیت فرهاد در استقلال نگران و ناراحت باشند و به این شکل به تیم ضربه بزنند.

وی در اظهار داشت: بدون شک پیشکسوتان دلسوز استقلال اگر نگرانی یا انتقادی برای تقویت تیم داشته باشند آن را به کادر ، خود فرهاد ، آقای طاهری و یا سایر دوستان منتقل می کنند. پیشکسوت درون خانواده استقلال است و نقدی هم اگر دارد درون خانواده مطرح می کند، نمی گذارد این انتقادات به تیم آسیب بزند.

برهانی ادامه داد: اتفاقا خود من به این تیم امید دارم و باور دارم با این همدلی و اتحادی که بین مدیریت و کادر وجود دارد، با این تعصب و تلاش بچه های تیم که از جان مایه می گذارند و حمایت همه جانبه هواداران رسیدن به قهرمانی در هر دو جام هم در دسترس است و استقلال می تواند در این فصل عملکرد تاریخی خودش را حفظ کند.

مهاجم سابق استقلال در پایان گفت: من به یاد نمی آورم چنین هماهنگی و همراهی بین همه ارکان باشگاه وجود داشته باشد. مدیریت در کنار سرمربی ، اعضای کادر، پیشکسوتان و بازیکنان. هواداران هم این همدلی و اتحاد را حس می کنند که با جان و دل پشتیبان تیم هستند. امیدوارم پایان این شرایط بی سابقه یک فصل درخشان و تاریخی برای استقلال باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20913

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.