استقلال – نفت مسجد سلیمان؛ زخم کاری! | آوای استقلال
2

استقلال – نفت مسجد سلیمان؛ زخم کاری!

  • کد خبر : 9318
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
استقلال – نفت مسجد سلیمان؛ زخم کاری!
استقلال باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

به گزارش آوای استقلال، استقلال و نفت مسجد سلیمان با هم دیدار خواهند کرد. در این بازی همه نگاه ها به جدال محمود فکری و فرهاد مجیدی است؛ زمانی که محمود فکری سرمربی استقلال بود اعتقاد داشت فرهاد مجیدی در حال تخریب اوست و حتی چند بار مدعی شد کانال های هواداری کاملا هدف دار او را می زنند.

این موضوع برطرف نشد و زمانی که فکری از سمت سرمربیگری استقلال کنار رفت هم چند بار در گفتگو با رسانه طرفداری و چند رسانه دیگر صراحتا از فرهاد مجیدی به عنوان یکی از عواملی که باعث جدایی او از استقلال شد نام برد.

اطلاعات بازی
تورنمنت: لیگ خلیج فارس / هفته ۲۸
بازی: استقلال – نفت مسجدسلیمان
تاریخ: دوشنبه / ۲۹ تیر
زمان: ساعت ۲۱:۱۵
مکان: ورزشگاه آزادی
تیم داوری: محمد حسین ترابیان – حسن انتظاری – محمد صالح عرب آبادی – سعید رحیمی مقدم
ناظر: علیرضا یزدانی

پیش بازی
– استقلالی ها در حالی باید به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند که دیدار قبلی خود در جام حذفی مقابل پرسپولیس و همچنین بازی آخر خود در لیگ برابر سایپا به پیروزی رسیدند.

– استقلال در حال حاضر با ۵۰ امتیاز از ۲۷ دیدار خود در رتبه سوم جدول است و سهمیه آسیایی این تیم قطعی شده است.

در آن سو تیم نفت مسجدسلیمان با وجود اینکه در ابتدا نتایج خوبی با محمود فکری کسب کرد، در ۵ بازی پایانی خود به ۴ شکست و یک مساوی دست پیدا کرده است.

– نتایج بد اخیر نفت مسجدسلیمان باعث شده این تیم با ۲۸ امتیاز از ۲۷ دیدار در رتبه سیزدهم جدول قرار بگیرد.

– استقلالی ها این روزها شرایط عجیبی را تجربه می کنند و جنگ بازیکنان و مربیان استقلال با کادر مدیریتی این تیم، مدت هاست علنی شده است.

– روز گذشته هم بازیکنان استقلال در آستانه بازی با نفت مسجدسلیمان از تمرین کردن امتناع کردند و مصاحبه های تندی را علیه مدیریت انجام دادند.

– استقلال برای این بازی تمام بازیکنان خود به جز هروویه میلیچ و عارف غلامی را در اختیار دارد. میلیچ مدت هاست ایران را ترک کرده و عارف غلامی هم در جریان بازی با پرسپولیس رباط داد و برای ۶ تا ۹ ماه از میادین دور خواهد بود.

– فرهاد مجیدی مقابل نفت مسجدسلیمان هم قصد دارد از سیستم سه دفاع استفاده کند.

– یکی دیگر از جدال های جذاب این بازی به رقابت محمود فکری و فرهاد مجیدی بر می گردد. محمود فکری ابتدای فصل هدایت استقلال را به عهده گرفت و حتی چند هفته هم صدرنشین بود اما به یکباره همه چیز برای این تیم متفاوت شد و در نهایت فکری هم بعد از ۱۶ هفته از سمت خود استعفا کرد و رفت.

– بعد از شکست ذوب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان، محمود فکری چند بازیکن خود را به کم کاری متهم کرد و میثم تهی‌دست، مصطفی نائیج‌پور و نیما انتظاری را در اختیار باشگاه قرار داد. غایبان نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال همین سه بازیکن هستند.

– سیدحسین حسینی هم انگیزه های زیادی برای این دیدار دارد چرا که در بازی رفت دو تیم به اشتباه یک گل به خودی زد و خاطرات خوبی از نفت مسجدسلیمان ندارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9318

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها