احمد مددی در دربی هم با بازیکنان روبرو نشد | آوای استقلال
1
اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی

احمد مددی در دربی هم با بازیکنان روبرو نشد

  • کد خبر : 9138
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
احمد مددی در دربی هم با بازیکنان روبرو نشد
در جریان بازی استقلال برابر پرسپولیس یک اتفاق عجیب رخ داد 

به گزارش آوای استقلال،احمد مددی در دربی جام حذفی در استادیوم حضور داشت اما باز هم ترجیح داد با بازیکنان این تیم روبرو نشد.

احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال بیش از ۵ ماه است در پرداخت پول به بازیکنان این تیم ناکام بوده و به همین دلیل این روزها بین اعضای این باشگاه اصلا جایگاه خوبی ندارد.

نکته جالب اینکه احمد مددی در جریان بازی پنجشنبه استقلال برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کنار ناصر فریاد شیران معاون اجرایی جدید تیمش بازی را از نزدیک تماشا کرد.

با این حال مددی ترجیح داد برای جلوگیری از برخورد با بازیکنان استقلال در پایان بازی استادیوم را ترک کند و به رختکن تیمی که مدیرعامل آن است نرفت.

این در حالی است که علی نامداری به عنوان مشاور سابق هیات مدیره استقلال به رختکن این تیم رفت و به بازیکنان و اعضای کادرفنی خسته نباشید گفت.

این موضوع قبل از هر چیز نشان می دهد مددی با وجود ابقا در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش این روزها به هیچ عنوان جایگاه محکمی در تیم ندارد تا جایی که حتی از روبرو شدن با بازیکنان این تیم خودداری می کند تا احتمالا مجبور نشود در مورد حل نشدن مشکلات مالی استقلال پاسخگو باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9138

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها