قهرمان در قفس توری | آوای استقلال
4

قهرمان در قفس توری

  • کد خبر : 9113
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
سیدحسین حسینی را می توان برنده بزرگ دربی حذفی لقب داد،پسر شیرازی آبی ها دوباره ثابت کرد می تواند توانمندی بسیار زیادی دارد و می تواند بهترین اتفاقات را برای خود و تیمش رقم بزند.

به گزارش آوای استقلال، نگاه حرفه ای او به مقوله رقابت را می توان در رفتار او به خوبی لمس کرد،روزهایی که روی نیمکت نشست و با تمام توان تلاش کرد تا دوباره جایگاه خود را در ترکیب ثابت استقلال پس بگیرد،البته که برخی تلاش کردند وی را از استقلال دور کنند اما او ماند و جنگید،تا به ترکیب تیم مورد علاقه اش بازگردد.
صبوری و پشتکار سید سرانجام نتیجه داد،او با درخشش در بازگشت مجدد به ترکیب استقلال ثابت کرد استقلال دو گلر ایده آل در اختیار دارد که هر یک می توانند موفقیتهای آبی پوشان را تثبیت کنند و از قفس توری به خوبی محافظت کنند.
درخشش سیدحسین در ضیافت پنالتی دربی حذفی سرآغاز یک اتفاق ماندگار برای او و استقلال خواهد بود،اتفاقی که می تواند سبب شود حسینی به همان ستاره ای تبدیل شود که خیلی از هواداران انتظارش را دارند،ستاره ای که حضورش در تیم ملی فوتبال را به مربی بدون کارنامه تیم ملی تحمیل کند و اسکوچیچ را وادار کند تا در برابر توانمندی و استعداد ویژه او سر تعظیم فرود بیاورد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9113

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها