آخوندی:در شورای شهر تهران نماینده ورزشی ها خواهم بود | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال؛

آخوندی:در شورای شهر تهران نماینده ورزشی ها خواهم بود

  • کد خبر : 8928
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
آخوندی:در شورای شهر تهران نماینده ورزشی ها خواهم بود
تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نماینده خوبی برای ورزشی ها در شورای شهر باشم و اتفاقات خوبی را برای ورزش رقم بزنیم.

به گزارش آوای استقلال، برخی رسانه های خبری با انتشار خبری مدعی شدند محمد آخوندی مشاور سابق رئیس سابق تربیت بدنی و مدیرکل روابط عمومی سازمان تربیت بدنی به عنوان یکی از گزینه های تصدی گری وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم خواهد بود.

در حالی که محمد آخوندی در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به عنوان نفر پنجم انتخاب شده و قرار نیست مسوولیت خود را در این مجموعه رها کند،محمد آخوندی با تائید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار آوای استقلال گفت:تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نماینده خوبی برای ورزشی ها در شورای شهر باشم و اتفاقات خوبی را برای ورزش رقم بزنیم.

نکته قابل توجه اینجاست با وجود اینکه محمد آخوندی سابقه عضویت در هئیت مدیره پرسپولیس را در دولت دهم در کارنامه دارد،یکی از معدود افرادی بود که پس از کری خوانی غیرمنطقی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به شدت بابت توهین به باشگاه استقلال و بی احترامی به هواداران این باشگاه از وی انتقاد کرد و خواستار عذرخواهی آذری جهرمی از استقلالی ها شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8928

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها