حکم درویش سنگین‌تر از بیرانوند! | آوای استقلال
2

حکم درویش سنگین‌تر از بیرانوند!

  • کد خبر : 43555
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
حکم درویش سنگین‌تر از بیرانوند!
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره مصاحبه عجیب علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه تراکتور اعلام کرد.

به گزارش آوای استقلال، پس از آخرین مصاف تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل فولاد خوزستان بود که علیرضا بیرانوند متعاقب اعلام رای کمیته انضباطی پیرامون محرومیت ۴ ماهه تعلیقی و جریمه مالی ۲۰ میلیارد تومانی، طی مصاحبه‌ای عجیب اعلام کرد که به یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس برای قرار دادن بند الحاقیه در قراردادش شیرینی (رشوه) ۵ میلیارد تومانی داده است.

شکایت دسته جمعی از بیرانوند
پس از این مصاحبه غیرمنتظره بیرانوند که هم خودش و هم باشگاه تهرانی را به چالش وارد کرد، رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان و اعضای هیئت مدیره این باشگاه شکایتی دسته جمعی از سنگربان ملی‌پوش تراکتور داشتند و در حالی که بیرانوند برای توضیح درباره این اظهارات خود به کمیته اخلاق هم فراخوانده شد، جامعه فوتبال نیز واکنش‌های متفاوتی به این مصاحبه جنجالی داشتند.

اعلام رای جنجالی پس از فیفادی
چند روز پس از این مصاحبه و در حالی که تیم ملی دو مسابقه حساس برابر ازبکستان و قطر را با حضور ثابت علیرضا بیرانوند با کسب ۴ امتیاز و حفظ صدرنشینی گروه اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی پشت سر گذاشت، حالا کمیته انضباطی پس از برگزاری بازی‎‌های هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر که البته قرمزپوشان تبریزی استراحت کردند تا آماده بازی آسیایی خود شوند، رای خود را درباره این مصاحبه بیرانوند اعلام کرده است.

جریمه مالی دو میلیاردی بیرانوند و باز هم محرومیت تعلیقی
براین اساس سنگربان ملی پوش تراکتور به دلیل آنچه بیان مطالب غیر واقع علیه هیئت مدیره پرسپولیس و نقص قوانین دستورالعمل ناظر بر مصاحبه‌ها با جریمه مالی ۲ میلیارد تومانی مواجه شده که ادامه فعالیت او در فوتبال منوط به پرداخت این مبلغ عنوان شده است.

علاوه بر این علیرضا بیرانوند با یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود نیز مواجه شده که البته اگر ظرف یک هفته آینده در رسانه‌ها از اقدام جنجالی خود کوتاه بیاید و عذرخواهی کند، به مانند محرومیت ۴ ماهه‌ای که به دلیل فسخ قرارداد با پرسپولیس برای او در نظر گرفته شده، تعلیقی در نظر گرفته شده است.

در پایان این رای اعلام شده که رای صادر شده درباره محرومیت بیرانوند قطعی است، اما او اگر اعتراضی به میزان جریمه مالی دارد، می‌تواند پرونده را به کمیته انضباطی ببرد.

پرونده رشوه همچنان باز ماند
البته نکته مهم‌تر دیگری هم در پایان رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رای بیرانوند وجود دارد که مربوط به پرداخت رشوه به فردی خارج از هیئت مدیره پرسپولیس می‎‌شود که همچنان مفتوح است.

جریمه دو میلیاردی درویش و محرومیت ۴ ماهه!
گفتنی است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از اعلام این رای، درباره رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هم حکمی صادر کرده است. طی این حکم رضا درویش به دلیل آنچه مصاحبه و نشر اکاذیب علیه مقامات رسمی خوانده شده، با جریمه‌ای دو میلیارد تومانی مواجه شده که ادامه فعالیت او درفوتبال منوط به پرداخت این مبلغ شده و از سوی دیگر سه ماه از حضور در تمام مسابقات داخلی پرسپولیس با محرومیت مواجه گردیده که البته در صورت عذرخواهی مدت این محرومیت نصف خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43555

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها