آتش خشم استقلالی‌ها علیه مدیریت؛ لبخند زدن ممنوع! | آوای استقلال
0

آتش خشم استقلالی‌ها علیه مدیریت؛ لبخند زدن ممنوع!

  • کد خبر : 43523
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
آتش خشم استقلالی‌ها علیه مدیریت؛ لبخند زدن ممنوع!
شرایط مدیریتی باشگاه استقلال باعث شده تا هواداران این تیم هرگز از وضع موجود رضایت نداشته باشند.

به گزارش آوای استقلال، در اردیبهشت امسال بود که هلدینگ خلیج فارس به صورت رسمی مالکیت باشگاه استقلال تهران را بر عهده گرفت و انتظار می‌رفت آبی‌ها با توجه به تغییر بزرگی که در مالکیت خود ایجاد کردند، بتوانند مجددا به روزهای خاص و مدنظر خودشان برگردند اما با گذشت تقریبا ۶ ماه از زمان معارفه رسمی مالک جدید استقلال، نه تنها وضعیت این تیم بهتر نشده بلکه امروز در جریان تقابل این تیم با ذوب‌آهن اصفهان، مدیران آبی‌ها شعارهای تندی شنیدند.

استقلال در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت اما برخلاف آنچه به‌نظر می‌رسید، شاگردان سهراب بختیاری‌زاده با نتیجه ۳ بر صفر شکست تلخی را پذیرفتند و این نتیجه باعث شد خشم هواداران استقلال از کادر مدیریتی این باشگاه بیش از پیش شود.

هواداران استقلال از همان آغاز بازی و در بدو ورود به ورزشگاه شهر قدس با شعار علیه احمد شهریاری و فرشید سمیعی نسبت به آخرین اتفاقات رخ داده در این باشگاه اعتراض داشتند و از آنجا که با دستور مستقیم شهریاری، حسین حسینی کاپیتان و گلر اول استقلال از حضور در تمرین و همراهی تیمش در این دیدار منع شده بود، مشخصا این اتفاق باعث شده بود تا آتش خشم استقلالی‌ها علیه مدیریت برافروخته شود.

البته که این شعارها در طول بازی هم به گوش می‌رسید و در آخر باعث شد شهریاری و مدیران باشگاه استقلال در فاصله ۲۵ دقیقه تا پایان بازی ورزشگاه را ترک کنند.

به هر ترتیب در وضعیتی که باشگاه استقلال در آستانه دیدار با النصر عربستان در مسابقات لیگ نخبگان آسیا قرار گرفته، تاریخ‌های زیادی از سمت مدیریت باشگاه استقلال برای معرفی گزینه جدید هدایت این تیم اعلام شده اما تا به امروز هیچ خبری نبوده و به نظر می‌رسد آبی‌ها که سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت می‌بینند، شاید با او یک دیدار آسیایی را هم در قامت سرمربی استقلال تجربه کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43523

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها