امتیازهایی که شهریاری در ظرف بی کفایتی ذوب کرد؛ اسرای استقلالی را از دست اشغالگران هلدینگ نجات دهید | آوای استقلال
1

امتیازهایی که شهریاری در ظرف بی کفایتی ذوب کرد؛ اسرای استقلالی را از دست اشغالگران هلدینگ نجات دهید

  • کد خبر : 43514
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
امتیازهایی که شهریاری در ظرف بی کفایتی ذوب کرد؛ اسرای استقلالی را از دست اشغالگران هلدینگ نجات دهید
استقلال در جدال مقابل ذوب‌آهن با شکست سنگین خانگی مواجه شد.

به گزارش آوای استقلال، در یکی از دیگر دیدارهای در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و آبی‌های پایتخت که در دیدار گذشته خود مقابل هوادار تهران به پیروزی رسیده بودند، باز هم با حضور سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت به میدان رفتند تا برابر شاگردان محمد ربیعی قرار بگیرند که در ادامه روند نتایج خوبشان در بازی‌های خارج از خانه، به نظر می‌رسید برابر استقلال نیز عملکرد خوبی داشته باشند و در نهایت هم، در پایان ۹۰ دقیقه ذوبی‌ها موفق شدند با کسب ۳ امتیازی ارزشمند دوباره به اصفهان برگردند.
استقلال در این فصل برخلاف فصل گذشته در هیچ مسابقه‌ای کلین شیت نکرده بود و ۸ گل زده و ۸ گل خورده و با ۸ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ ایستاده بود و در این بازی هم روند ضعیف خط دفاعی آبی‌ها ادامه داشت و ذوبی‌‌ها که در سه بازی اخیر خود از پیروزی دور بودند، در جدال با تیم سهراب بختیاری‌زاده موفق شدند باز هم یک پیروزی دیگر را جشن بگیرند و به شرایط آرمانی خود نزدیک شوند.
ترکیب استقلال تهران
محمد رضا خالد آبادی، محمد حسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ (از دقیقه ۷۹: زبیر نیک‌نفس)، گائل کاکوتا، حسین اسلامی (از دقیقه ۷۹: آرمان رمضانی)، مهرداد محمدی (از دقیقه ۵۵: جلال الدین ماشاریپوف) و گوستاوو بلانکو (از دقیقه ۷۰: علیرضا کوشکی)
سرمربی: سهراب بختیاری زاده
ترکیب ذوب‌آهن
پارسا جعفری، امیر حسین رنگرز جدی، سید محمد قریشی، فردین یوسفی، مجید علی یاری، کمال کامیابی نیا، پدرام قاضی پور، محسن آذرباد (از دقیقه ۷۱: رامتین سلیمان‌زاده)، فریبرز گرامی، علی مصلح و امید لطیفی
سرمربی: محمد ربیعی
دو تیم از همان شروع دیدار با شنیدن سوت امیر عرب‌براقی نمایشی پایاپای را به اجرا گذاشتند و اگر چه ذوبی‌ها در ابتدای بازی سعی داشتند چراغ اول را روشن کنند اما محمدرضا خالدآبادی که در این دیدار جای حسین حسینی را درون دروازه آبی‌پوشان پر کرده بود، موفق شد با دو واکنش خوب برابر حملات ذوبی‌ها مقاومت کند.
پس از آن استقلالی‌ها که برای دومین بازی متوالی در لیگ برتر، کاکوتا را در ترکیب اصلی می‌دیدند، روی نفوذها و حرکات انفرادی این بازیکن موقعیت‌های خوبی داشتند اما مدافعان ذوب‌آهن مانع از خطرسازی شدند. کاکوتا یک‌بار دیگر در دقیقه ۲۵ به قلب خط دفاع ذوب‌آهن زد و در شرایطی که با تکل مدافع ذوبی‌ها روی زمین افتاده بود، توپ به بلانکو رسید و با آوانتاژ عرب‌براقی بازی ادامه پیدا کرد که مهاجم آرژانتینی ضربه خوبی به توپ نزد و یک موقعیت خوب گلزنی برای آبی‌ها از دست رفت.
در دقیقه ۳۵، اشتباه پیام پارسا می‌توانست موجب باز شدن دروازه تیمش نیز شود اما این‌بار هم شایان مصلح توپ را از روی خط بیرون کشید و دقایقی پس از این موقعیت، این‌بار رامین رضاییان از سمت راست نفوذ خوبی به محوطه جریمه داشت که دخالت فریبرز گرامی باعث شد بلانکو به توپ نرسد و تنها دستاورد استقلال از این موقعیت یک کرنر باشد که این کرنر هم حاصلی نداشت.
در ادامه نیمه نخست هم دو تیم با نمایشی محتاطانه دیگر موقعیت خاصی نداشتند و سعی کردند با کنترل کردن جریان بازی، دقایق پایانی نیمه اول را مدیریت کنند تا ۴۵ دقیقه نخست این جدال با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کند.
با آغاز نیمه دوم استقلالی‌ها برای زدن گل نخست باتوجه به نفوذهای پی‌در‌پی کاکوتا برنامه ریزی داشتند اما بر خلاف جریان بازی، اشتباه و عدم هماهنگی مدافعان استقلال در دقیقه ۵۵ باعث شد تا مجید علیاری در موقعیت تک به تک با خالدآبادی قرار بگیرد و به سادگی هر چه تمام‌تر گل نخست بازی را به‌ثمر برساند.
آبی‌ها که مطابق انتظار به دنبال فرار از شکست در این بازی بودند، بار دیگر با قدرتی بیشتر حملات خودشان را روی دروازه این تیم طراحی کردند و حتی بلانکو در شرایطی که تعادل خوبی نداشت، در دقیقه ۶۳ به سمت دروازه ذوب آهن شلیک کرد که این توپ پس از اصابت به تیرک دروازه به گل تبدیل نشد.
در ادامه بازی ذوب‌آهن روی دومین موقعیتی که در نیمه دوم به‌دست آورد موفق شد روی موقعیت‌سازی خوب محسن آذرباد و نفوذ فوق‌العاده امید لطیفی از پشت سر مدافعان استقلال در شرایطی که با محمدرضا خالدابادی تک به تک شده بود، توانست برای دومین بار دروازه او را باز کند تا نمایشگر ورزشگاه شهر قدس پیروزی ۲ بر صفر ذوبی‌ها را نشان دهد.
در شرایطی که به نظر می‌رسید با توجه به کنترل جریان بازی توسط استقلال، این تیم بتواند دقایق پایانی را مدیریت کند، در دقیقه ۸۷ باز هم مجید علیاری در شرایطی که روی پاس خط‌شکن سلیمان‌زاده با خالدآبادی تک به تک شده بود، با چیپی نرم و زیبا سومین گل تیمش و دومین گل خودش را به‌ثمر رساند تا شب رویایی محمد ربیعی در شهر قدس تکمیل شود.
نتایج مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران
پنج‌شنبه بیست‌وششم مهرماه
چادرملو اردکان ۱-۰ خیبر خرم‌آباد
شمس‌آذر قزوین ۱-۱ هوادار تهران
استقلال خوزستان ۳-۲ مس رفسنجان
جمعه بیست‌وهفتم مهرماه
استقلال تهران ۰-۳ ذوب‌آهن اصفهان
برنامه ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران
یکشنبه بیست‌ونهم مهرماه
آلومینیوم اراک – فولاد خوزستان (ساعت ۱۸:۱۵)

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43514

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها