برتری استقلال مقابل چادرملو در دیداری تدارکاتی | آوای استقلال
0

برتری استقلال مقابل چادرملو در دیداری تدارکاتی

  • کد خبر : 43400
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
برتری استقلال مقابل چادرملو در دیداری تدارکاتی
تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل تیم چادرملو به پیروزی رسید.

به گزارش آوای استقلال، دیدار تدارکاتی تیم فوتبال استقلال و چادرملو اردکان با برتری ۳ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

در این دیدار تدارکاتی که عصر امروز (شنبه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد، تیم استقلال در غیاب ملی پوشان خود با ترکیب متفاوتی به مصاف حریف لیگ برتری خود رفت.

با توافق کادرفنی دو تیم، این دیدار تدارکاتی در سه زمان ۳۰ دقیقه‌ای انجام شد.

نیمه نخست و نیمه دوم این بازی تدارکاتی بدون گل به پایان رسید، اما در ۳۰ دقیقه پایانی بازی، بعد از اعلام پنالتی بر روی امیرعلی صادقی، رامین رضاییان گل اول را به ثمر رساند. در ادامه آرمان رمضانی روی پاس رضاییان گل دوم را برای استقلال زد و در نهایت گل سوم استقلال روی پاس کوشکی و ضربه تمام کننده امیرعلی صادقی به دست آمد تا آبی‌‌پوشان پایتخت برنده این بازی تدارکاتی شوند.

کادرفنی استقلال در جریان این بازی، تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان را به میدان فرستاد تا تمام بازیکنان فرصت بازی مقابل چادرملو اردکان را به دست آورند.

به جز بازیکنان مصدوم و ملی پوشان، سایر نفرات همگی در ترکیب استقلال قرار گرفتند تا کادرفنی میزان آمادگی آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد.

پیش از شروع بازی سهراب بختیاری‌زاده به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال چادرملو اردکان خوشامد گفت و برای آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

در حاشیه این دیدار ابوالفضل جلالی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود نیز حضور داشت تا مراحل درمان خود را زیر نظر پزشکان استقلال سپری کند.

احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره و فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال با حضور در زمین شماره دو مجموعه آزادی، از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43400

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها