رونمایی از محل برگزاری دوئل ایران و قطر؛ ورزشگاه خانگی تیمِ سردار و سعید | آوای استقلال
0

رونمایی از محل برگزاری دوئل ایران و قطر؛ ورزشگاه خانگی تیمِ سردار و سعید

  • کد خبر : 43379
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
رونمایی از محل برگزاری دوئل ایران و قطر؛ ورزشگاه خانگی تیمِ سردار و سعید
ورزشگاه راشد شهر دبی امارات به عنوان محل برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر انتخاب شد.

به گزارش آوای استقلال، تیم ملی ایران شب گذشته سومین بازی خود در دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را برگزار کرد و شاگردان امیر قلعه‌نویی به تساوی بدون گل برابر ازبکستان رضایت دادند. ملی‌پوشان که همچنان به‌واسطه گل زده کمتر نسبت به ازبکستان در رتبه دوم گروه قرار دارند، به دنبال آن هستند تا بتوانند پایان خوشی را در فیفادی ماه اکتبر رقم بزنند و در پایان هفته چهارم رقابت‌ها، رتبه نخست گروه اول مسابقات دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را از آن خود کنند.

شاگردان قلعه‌نویی بعد از دوئل با ازبکستان در تاشکند، حالا باید خود را برای مصاف سه‌شنبه شب برابر قطر آماده کنند. مسابقه‌ای که قرار بود در ایران و ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) مشهد انجام شود اما اتفاقات اخیر در سطح منطقه، معادلات را علیه فوتبال ایران تغییر داد و با تصمیم مسئولان فیفا و ای‌اف‌سی، فعلاً حق میزبانی تیم‌های ایرانی (عرصه ملی و باشگاهی) سلب شده و به همین واسطه، تیم ملی باید در خارج از ایران برابر قهرمان قاره کهن به میدان برود.

میزبانی تیم ملی در دبی رسماً تایید شد
مسئولان فدراسیون فوتبال امیدوار به جابه‌جایی محل برگزاری دیدار رفت‌وبرگشت مقابل قطر بودند که این درخواست مورد پذیرش قطری‌ها قرار نگرفت و بعد از آن بحث میزبانی در تاشکند مطرح شد که مدیران فدراسیون فوتبال ازبکستان نپذیرفتند. سرانجام بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، شهر دبی در کشور امارات به عنوان محل انجام تقابل تیم‌های ملی ایران و قطر انتخاب شد و بعد از چراغ سبز اماراتی‌ها برای میزبانی از شاگردان قلعه‌نویی، امروز (جمعه) محل برگزاری مسابقه سه‌شنبه هم از سوی (AFC) رسماً اعلام شد.

ورزشگاه ۱۲ هزار نفری، میزبان دوئل ایران و قطر
ملی‌پوشان فوتبال ایران باید سه‌شنبه (بیست‌وچهارم مهرماه) از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری راشد شهر دبی به مصاف قطر بروند؛ ورزشگاهی که میزبان مسابقات خانگی تیم شباب‌الاهلی امارات است و با این اوصاف، سعید عزت‌اللهی در کنار سردار آزمون آشنایی ویژه‌ای با جو این ورزشگاه دارند؛ چرا که در حال حاضر عزت‌اللهی و آزمون عضوی از تیم شباب‌الاهلی هستند. همچنین مهدی قایدی هم تجربه بازی در این ورزشگاه را برای تیم شباب‌الاهلی دارد.

احتمالاً استقلال هم در این ورزشگاه میزبانی می‌کند!
ورزشگاه ۱۲ هزار نفری راشد جزو ورزشگاه‌های قدیمی کشور امارات محسوب می‌شود که البته مورد بازسازی هم قرار گرفته و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، میزبان ۵ مسابقه بود. گفتنی است که این ورزشگاه تجربه میزبانی از مسابقات جوانان قهرمانی جهان در سال ۲۰۰۳ و مسابقات قهرمانی زیر ۱۷ سال جهان در سال ۲۰۱۳ را هم دارد و حالا باید در نقش زمین بی‌طرف میزبان دوئل تیم‌های ملی ایران و قطر باشد. ضمن آنکه گفته می‌شود احتمالاً مصاف استقلال و النصر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا هم در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43379

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها