در انتظار معارفه رسمی سرمربی جدید استقلال؛ پل لوگوئن در یک‌قدمی نشستن روی نیمکت آبی‌ها | آوای استقلال
0

در انتظار معارفه رسمی سرمربی جدید استقلال؛ پل لوگوئن در یک‌قدمی نشستن روی نیمکت آبی‌ها

  • کد خبر : 43366
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
در انتظار معارفه رسمی سرمربی جدید استقلال؛ پل لوگوئن در یک‌قدمی نشستن روی نیمکت آبی‌ها
مدیران باشگاه استقلال در تلاش برای نهایی‌کردن قرارداد پل لوگوئن هستند و احتمالاً به‌زودی این سرمربی فرانسوی در نقش سکان‌دار آبی‌ها معارفه خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، مدیران باشگاه استقلال با وجود گذشت ۱۰ روز از پایان همکاری‌شان با جواد نکونام، در مسیر استخدام جانشین او همچنان نتوانسته‌اند موفق عمل کنند و با وجود رایزنی‌های گسترده با چهره‌های مختلف، خبری از معارفه سرمربی جدید آبی‌ها نیست؛ هر چند که گفته می‌شود بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و مذاکره با گزینه‌های داخلی و خارجی، تلاش استقلالی‌ها در حال به سرانجام رسیدن است و احتمالاً طی ۲۴ ساعت آینده نیمکت آبی‌ها به سامان می‌رسد.

استقلالی‌ها در شرایطی از روز گذشته دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود را زیرنظر سهراب بختیاری‌زاده آغاز کردند تا برای جدال با ذوب‌آهن اصفهان آماده شوند که همزمان مذاکرات برای استخدام سرمربی جدید در جریان است. آندره‌آ استراماچونی در کنار ژوزه پسیرو، خاوی گراسیا، خولیو ولاسکوئز و فیلیپ مونتانیه از جمله سرمربیان نامدار خارجی بودند که در روزهای گذشته گفته شد با آن‌ها مذاکرات اولیه برای هدایت استقلال انجام شده اما مذاکرات به مراحل پایانی نزدیک نشده است.

چراغ سبز لوگوئن برای پذیرش هدایت آبی‌ها
آبی‌پوشان با توجه شرایط سقف بودجه تیم‌شان به دنبال آن هستند تا با رقمی زیر یک میلیون دلار سرمربی جدید خود را استخدام کنند و حالا گفته می‌شود بعد از بحث و بررسی‌های پرشمار، گزینه مدنظرشان را در بازار سرمربیان بدون تیم یافته‌اند؛ پل لوگوئن. سرمربی ۶۰ ساله و اهل کشور فرانسه، حالا به جدی‌ترین گزینه هدایت استقلال تبدیل شده و در طول ۲۴ ساعت اخیر مذاکرات مثبتی با لوگوئن برای پذیرش هدایت استقلال انجام شده و این سرمربی فرانسوی برای سفر به ایران اعلام آمادگی کرده است.

مردی با کارنامه‌ای پرافتخار
لوگوئن هر چند در ۲ سال اخیر از عرصه مربیگری به دور بوده و آخرین تجربه سرمربیگری‌اش در تیم لوهاور فرانسه به‌ثبت رسیده اما بازخوانی دقیق‌تر کارنامه او نشان می‌دهد که این سرمربی فرانسوی روزگار موفقی را در لیگ یک این کشور گذرانده است؛ به‌طوری‌که ۳ قهرمانی در لیگ یک و ۳ قهرمانی در سوپرجام فرانسه در کارنامه لوگوئن در قامت سرمربی لیون به‌ثبت رسیده و او یک‌بار توانسته لیگ‌کاپ فرانسه را هم در قامت سرمربی پاری‌سن‌ژرمن فتح کند. ضمن آنکه پل لوگوئن تجربه کسب عنوان برترین سرمربی فصل لیگ یک فرانسه را هم در کارنامه‌اش دارد.

از کامرون و عمان تا نیجریه
سرمربی ۶۰ ساله فرانسوی در کنار کسب تجربه هدایت تیم‌های رنس، لیون، پاری‌سن‌ژرمن و لوهاور فرانسه، در فوتبال باشگاهی اسکاتلند هدایت تیم گلاسکو رنجرز را برعهده داشته و همچنین در سوپرلیگ ترکیه روی نیمکت بورسا اسپور حضور یافته است. ضمن آنکه در عرصه ملی هم لوگوئن تجربه نشستن روی نیمکت تیم‌های ملی کامرون، عمان و نیجریه را دارد که البته نقش او در تیم ملی نیجریه، مدیر فنی بود. جالب آنکه در دوره حضورش در تیم ملی عمان، لوگوئن ۲ بار برابر تیم ملی ایران قرار گرفت که شکست‌ناپذیر بود و یک برد و یک تساوی در کارنامه‌اش دیده می‌شود.

در انتظار امضای الکترونیکی پُل
مدیران باشگاه استقلال هم در زمینه مسائل مالی و هم در زمینه مسائل قراردادی با پُل لوگوئن به توافق رسیده‌اند و براساس آخرین خبرها، قرار است این سرمربی باتجربه فرانسوی با قراردادی (۱+۲) ساله به استقلال بپیوندد. گفته می‌شود که استقلالی‌ها چشم‌انتظار امضای نسخه الکترونیکی قرارداد از سوی لوگوئن هستند تا مقدمات سفر او به تهران را فراهم کنند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی ۲۴ ساعت آینده، خبر آغاز همکاری پل لوگوئن با آبی‌ها رسماً از سوی باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43366

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها