مذاکره مستقیم با فرهاد در دبی! | آوای استقلال
0
یک دروغ دیگر شهریاری برملا شد؛

مذاکره مستقیم با فرهاد در دبی!

  • کد خبر : 43357
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
مذاکره مستقیم با فرهاد در دبی!
بعد از سوت پایان دربی در حالی‌که هواداران استقلال از شکست تیم محبوبشان خشمگین و ناراحت بودند و شعارهایی علیه جواد نکونام سر می‌دادند، احمد شهریاری رئیس هیات مدیره استقلال در جایگاه ویژه استادیوم اراک به خبرنگاران گفت این باخت‌ها جزئی از فوتبال است و استقلال خوب بازی کرد و مدیریت باشگاه صددرصد از نکونام حمایت می‌کند!

هر چند هواداران استقلال باهوش هستند و پس از حرفهای شهریاری و سمیعی در حمایت از نکونام ذره ای صداقت در گفتار آنها ندیدند اما عجیب به نظر می‌رسید که چطور ممکن است مدیریت باشگاه چهار روز قبل از دربی که تیم نیازمند آرامش و روحیه بالا بود به داوود حقدوست مشاور سمیعی ماموریت بدهد  که کنفرانس خبری برگزار کند و با تولید حاشیه و طرح انتقادات تند تمرکز نکونام را بهم بریزد اما به یکباره پس از شکست در دربی آنهم با ارائه یک بازی بسیار ضعیف شاهد حمایت قاطع مدیریت از کادر فنی باشیم!
آن رویکرد متناقض و دوگانه باعث شد تا اعتماد هواداران استقلال نسبت به مدیریت باشگاه کاملا سلب شود و کار به جایی رسید که هواداران استقلال در اعتراضات خود با صراحت اعلام کردند که علاوه بر نکونام، شهریاری و سمیعی هم باید از استقلال بروند.
اما در همان ایام شهریاری با قاطعیت از نکونام حمایت کرد و چند روز بعد وقتی خبر سفر او و سمیعی به دبی در محافل خبری درز پیدا کرد برای لاپوشانی ماجرا گفتند که این سفر فقط برای مذاکره با یک اسپانسر انجام شده و هیچ هدف دیگری نداشته است. اما حالا پس از گذشت مدت کوتاهی فرهاد مجیدی در مصاحبه ای پرده از واقعیت ماجرا برداشته و گفته است:” پس از شکست استقلال در دربی شهریاری و سمیعی به دبی آمدند و اتفاقا جلسه ما حدود پنج ساعت طول کشید اما من همانجا به آنها گفتم فعلا شرایط مربیگری در ایران را ندارم و می‌خواهم در دبی بمانم.”
این در حالی است که مدیریت باشگاه استقلال هر گونه مذاکره با فرهاد مجیدی و هر مربی ایرانی دیگری را تکذیب می‌کرد و در این مدت شهریاری بارها به هواداران اطمینان داد که سرمربی آینده استقلال قطعا یک مربی بزرگ خارجی است اما با حرفهای اخیر فرهاد یک دروغ دیگر شهریاری برملا شد تا نگرانی هواداران برای جذب مربی بزرگ خارجی تشدید شود. چون اکنون کمتر هواداری پیدا می‌شود که به وعده های شهریاری اعتماد کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43357

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها