صفر کلین‌شیت در ۶ بازی | آوای استقلال
1

صفر کلین‌شیت در ۶ بازی

  • کد خبر : 43304
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
صفر کلین‌شیت در ۶ بازی
استقلال برای چهارمین بار در تاریخ لیگ برتر طی 6 دیدار ابتدایی موفق به ثبت کلین‌شیت نشد و در هیچ یک از ادوار قبلی در پایان فصل رتبه نخست را به دست نیاورد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هوادار رفت و با نتیجه ۲ بر یک از سد هم‌شهری خود گذشت تا آبی‌ها در اولین بازی پس از پایان همکاری با جواد نکونام، صاحب ۳ امتیاز شوند. نکته غم‌انگیز ماجرا برای آن‌ها اما عدم موفقیت در ثبت اولین کلین‌شیت در لیگ بود. ۶ بازی و صفر کلین‌شیت برای تیمی که دوره بیست‌وسوم را با ۱۸ کلین‌شیت و ۱۵ گل خورده به اتمام رسانده بود، غیر قابل باور است.

صفر کلین‌شیت در ۶ بازی؟ «این چهارمین‌باره»!
استقلال در تاریخ لیگ برتر ۳ مرتبه دیگر هم سابقه ناکامی در ثبت کلین‌شیت طی ۶ بازی نخست را داشته است. آن‌ها در سومین دوره لیگ برتر با هدایت امیر قلعه‌نویی پس از انجام ۶ دیدار ۱۱ مرتبه دروازه خود را باز شده دیدند و در هفته یازدهم، نخستین کلین‌شیت را تجربه کردند.

در لیگ هفتم نوبت به تیم تحت هدایت ناصر حجازی فقید رسید تا با این بحران روبرو شود. آن‌ها پس از ۶ دیدار ابتدایی، ۱۰ گل دریافت کرده بودند و در هیچ یک از مسابقات‌شان نتوانستند دروازه خود را بسته نگه دارند. استقلال تا هفته دهم برای اولین کلین‌شیت صبر کرد.

سرانجام باید به سراغ تیم آندره‌آ استراماچونی برویم. تیمی که تا اولین کلین‌شیت ۷ هفته صبر کرد. آن‌ها در این هفته مقابل سایپا به برتری ۴ بر صفر دست یافتند. استقلال در ۶ بازی نخست خود ۷ مرتبه دروازه‌اش را فروریخته تماشا کرد اما سرانجام طلسم مذکور در مسابقه هفتم در هم شکست.

نکته عجیب درباره ۳ تیم مذکور، ناکامی در کسب عنوان قهرمانی بود. پاس یک‌بار و پرسپولیس ۲ دفعه در لیگ‌های سوم، هفتم و نوزدهم رتبه نخست را به ارمغان آوردند.

در باب استقلالِ لیگ بیست‌وچهارم
آبی‌پوشان در حال حاضر ۸ گل دریافتی طی ۶ مسابقه داشته‌اند. آن‌ها باید پس از تعطیلی فیفادی در نخستین دیدار خود به مصاف ذوب‌آهن بروند. باید دید حسین حسینی چه زمانی به این طلسم عجیب خاتمه خواهد داد. او در لیگ نوزدهم نیز شرایطی تقریبا مشابه را تجربه کرده بود و در هفتمین بازی مقابل سایپا، توانست اولین کلین‌شیت‌اش را به دست بیاورد.

رکورد در اختیار استقلالِ فرهاد است
روی دیگر ماجرای حسین حسینی در لیگ بیست‌ویکم بود. او زیر نظر فرهاد مجیدی موفق شد آمار جالب‌توجه یک گل خورده در ۶ بازی نخست را بر جای بگذارد. آن‌ها در ۵ مسابقه گلی دریافت نکردند تا از این حیث رکورددار شوند. پس از استقلالِ لیگ ۲۱ باید به استقلال‌های لیگ‌های نهم، دوازدهم، بیستم و بیست‌ودوم اشاره کنیم که در ۶ دوئل ابتدایی، چهار مرتبه کلین‌شیت کردند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43304

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها