مصدومیت روزبه، سوغاتی آبی‌ها از دوحه؛ خداحافظی یک‌ماهه استقلالی‌ها با چشمی؟ | آوای استقلال
0

مصدومیت روزبه، سوغاتی آبی‌ها از دوحه؛ خداحافظی یک‌ماهه استقلالی‌ها با چشمی؟

  • کد خبر : 43237
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲:۵۱
مصدومیت روزبه، سوغاتی آبی‌ها از دوحه؛ خداحافظی یک‌ماهه استقلالی‌ها با چشمی؟
ستاره باتجربه استقلال به دلیل مصدومیت در طول یک‌ماه آینده نمی‌تواند آبی‌پوشان را همراهی کند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در آخرین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا به میدان رفت که آبی‌پوشان برابر السد قطر در دوحه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شدند؛ مسابقه‌ای که آخرین حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال بود. یکی از اتفاقات مهم تقابل با السد، خطای پنالتی انجام‌شده از سوی روزبه چشمی به روی اکرم عفیف بود که زمینه‌ساز ثبت گل دوم السدی‌ها شد اما بازبینی دقیق‌تر اتفاقات دوئل استقلال و السد نشان می‌دهد که ستاره باتجربه آبی‌ها در همان نیمه نخست دچار آسیب‌دیدگی شده بود و در نیمه دوم با مصدومیت کارش را پیش برد.

روزبه چشمی که توانایی بازی در پست دفاع میانی و هافبک دفاعی را دارد، در جدال با السد رهبر خط دفاعی استقلال بود که نتوانست شب خوبی را پشت سر بگذارد و ارتکاب خطای پنالتی، شب ناموفق چشمی برابر حریف قطری را تکمیل کرد. با این وجود، بررسی‌های تکمیلی درباره مصدومیت ستاره کلیدی آبی‌ها که کاپیتان دوم استقلال در فصل جاری هم محسوب می‌شود نشان می‌دهد که این روزبه چشمی در هفته‌های پیش‌رو نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و کادرفنی آبی‌ها باید به فکر انتخاب جانشینی مناسب برای او باشند.

چشمی، غایب آبی‌ها مقابل دو غول عربستانی؟
ستاره باتجربه استقلال در حالی از ناحیه مُچ‌پا آسیب‌دیده که تداوم حضورش در ترکیب آبی‌ها بعد از مصدومیت ایجاد شده باعث تشدید آن شده و براساس آخرین خبرها، روزبه چشمی در طول یک‌ماه آینده نمی‌تواند استقلال را همراهی کند؛ آن‌هم در حالی‌که آبی‌پوشان پایتخت باید در طول یک‌ماه پیش‌رو به مصاف تیم‌های هوادار، ذوب‌آهن، النصر، خیبر، تراکتور و الهلال بروند و فقدان چشمی در ترکیب استقلال در این دیدارهای مهم به‌ویژه دوئل با ۲ غول عربستانی می‌تواند برای استقلالی‌ها دردسرساز شود!

شاید روزبه از دوئل با پاختاکور برگردد!
کادرپزشکی باشگاه استقلال فعلاً واکنش مشخصی به شرایط به‌وجود آمده برای روزبه چشمی نشان نداده اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مصدومیت به‌وجود آمده برای مدافع-هافبک استقلال در خوشبینانه‌ترین حالت حدود یک‌ماه به طول خواهد انجامید. از سوی دیگر گفته می‌شود احتمال به درازا کشیده‌شدن مصدومیت چشمی هم وجود دارد و دور از ذهن نیست که ستاره کلیدی آبی‌ها بعد از اتمام فیفادی ماه نوامبر به جمع آبی‌ها بازگردد و احتمالاً اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او از دیدار با پاختاکور ازبکستان که پنجم آذرماه به انجام می‌رسد، وارد فهرست استقلال خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43237

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها