آماری بی‌سابقه برای استقلال؛ ۳ پنالتی در ۳ بازی | آوای استقلال
0

آماری بی‌سابقه برای استقلال؛ ۳ پنالتی در ۳ بازی

  • کد خبر : 43185
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
آماری بی‌سابقه برای استقلال؛ ۳ پنالتی در ۳ بازی
استقلال برای سومین بازی پیاپی مرتکب خطای پنالتی شد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در بازی با السد در لیگ نخبگان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب السد قطر شد. اتفاق تکراری در این بازی ارتکاب خطای پنالتی بود. استقلال بازی حساس داربی را با دادن خطای پنالتی واگذار کرد و پیش از آن هم مقابل نساجی دروازه‌اش با ضربه پنالتی باز شد.

استحکام دفاعی برباد رفته آبی‌پوشان
استقلال فصل گذشته بهترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده بود و بیشترین کلین‌شیت را به نام خود زد. در این فصل اما خبری از آمار خوب دفاعی نیست و این تیم در ۷ بازی در لیگ و آسیا فقط یک‌بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است. یکی از مواردی که آمار استثنایی استقلال را از بین برد، ارتکاب پنالتی است. استقلال فصل گذشته در کل مسابقات ۲ پنالتی داد که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد ولی در این فصل در ۷ بازی ۴ بار مرتکب پنالتی شده که هر ۴ پنالتی گل شده است.

تکرار تاریخ پس از ۱۹ سال
از ۴ پنالتی که استقلال در این فصل متحمل شده، ۳ پنالتی در ۳ بازی آخر رخ داده و این تیم ۳ بازی متوالی دروازه‌اش از روی نقطه پنالتی باز شده است. استقلال در لیگ پنجم در ۳ بازی پیاپی برابر ملوان، راه‌آهن و سپاهان مرتکب خطای پنالتی شد که از این ۳ پنالتی، پنالتی سپاهان که توسط رسول خطیبی زده شد را وحید طالب‌لو مهار کرد. هر ۳ پنالتی که استقلال در این ۳ بازی اخیر متحمل شده به تور نشسته و در ۲۴ سال گذشته که تمام آمار بازی‌های باشگاهی ایران ثبت شده سابقه نداشته که استقلال در ۳ بازی متوالی از روی نقطه پنالتی گل بخورد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43185

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها