آمارهای عجیب برای استقلال؛ آیا وضعیت نگران‌کننده است؟ | آوای استقلال
0

آمارهای عجیب برای استقلال؛ آیا وضعیت نگران‌کننده است؟

  • کد خبر : 43182
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
آمارهای عجیب برای استقلال؛ آیا وضعیت نگران‌کننده است؟
استقلال در یکی از بدترین فرم‌های چند فصل اخیر خود قرار دارد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال فصل را با پیروزی برابر شمس‌آذر آغاز کرد و هواداران این تیم امیدوار بودند که مثل فصل گذشته به بردهای پرتکرار دست یابد ولی فصل مطابق میل شاگردان جواد نکونام پیش نرفت و این تیم در ۶ بازی گذشته چه از نظر تعداد باخت و چه از نظر تعداد برد وضعیت عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

یک پیروزی در ۶ بازی
تنها پیروزی استقلال در ۶ مسابقه گذشته در لیگ نخبگان آسیا برابر الغرافه بود که با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست داد. استقلال در ۵ بازی دیگر بردی نداشت. آخرین باری که استقلال در ۶ بازی فقط یک برد کسب کرده بود، به لیگ بیست‌ویکم بر می‌گردد. این تیم پس از پیروزی برابر تراکتور در ۵ بازی متوالی از جمله داربی به تساوی دست یافت. استقلال در آن فصل با حفظ روند شکست ناپذیری به قهرمانی دست یافت.

۵۰ درصد شکست در ۶ بازی
تفاوت بزرگ ۶ بازی اخیر استقلال با ۶ بازی لیگ بیست‌ویکم در تعداد شکست است. استقلال در این ۶ بازی علاوه بر اینکه فقط یک برد داشته، ۳ بار هم متحمل شکست شده است. آخرین باری که استقلال چنین آماری از خود به جای گذاشته بود، به لیگ بیستم بازمی‌گردد. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب الدحیل شد و پس از آن به ۲ تساوی و یک پیروزی دست یافت. استقلال در بازگشت به لیگ برتر ایران متحمل ۲ شکست متوالی برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس شد که این ۲ باخت به قیمت جا ماندن این تیم در کورس قهرمانی شد. استقلال دقیقاً مشابه این فصل در ۵ بازی پیاپی برنده نشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43182

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها