بنجل های صبا باطری برای استقلال، تبلیغشان روی پیراهن پرسپولیس | آوای استقلال
0
فرصت درآمدزایی در دربی از دست رفت؛

بنجل های صبا باطری برای استقلال، تبلیغشان روی پیراهن پرسپولیس

  • کد خبر : 43079
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
بنجل های صبا باطری برای استقلال، تبلیغشان روی پیراهن پرسپولیس
دربی 104 پایتخت می توانست محلی برای درآمد باشگاه باشد همانطور که برای پرسپولیس فرصتی برای کسب درآمد شد اما متاسفانه در باشگاه استقلال به خاطر بی کفایتی مدیران حواس هیچکس به منافع باشگاه نیست.

به گزارش آوای استقلال، در دربی که می شد اسپانسر چند میلیاردی گرفت آقایان حواسشان به جنگ داخلی و چنگ کشیدن به صورت همدیگر بود. مشاور مدیرعاملی که در آستانه دیدار حساس با رقیب سنتی به جای مشاوره دادن به وکیلی که مشخص نیست چطور مدیرعامل تیم بزرگ استقلال شده، به جای آنکه نکاتی مثل جذب اسپانسر را به سمیعی بگوید مثل آدم هایی که دچار زوال عقل شده اند در یک نشست خبری برای تیم حاشیه درست می کند و حرفهایی می زند که فقط از یک مجنون بر می آید!
نماینده هلدینگ در باشگاه هم که گویا هدفی جز تامین منافع باشگاه دارد. او که یک پرسپولیسی متعصب و عامل انحلال صبا باطری است و به خاطر رفاقت با رییس هلدینگ به استقلال تحمیل شده هرگز در مدت حضورش در استقلال نه تنها کاری به نفع استقلال انجام نداده بلکه تا توانسته با انتخاب ها و انتصاب های غلط و پر اشتباهش کار استقلال را به این جایی رسانده که هواداران در هفته پنجم لیگ مقابل باشگاه تجمع می کنند و علیه وی و سرمربی تیم شعار حیا کن رها کن سر می دهند.
هرگاه رسانه ها و هواداران به چرایی حضور شهریاری در استقلال اشاره کرده و در این خصوص سوال و نقد داشتند آقایان از حضور ناموفق وی در صبا باطری مانند برگ زرینی از سوابق او قصه می گفتند حال آنکه همه می دانند چه کسی تیم خوب صبا باطری را به نابودی و انحلال کشاند و همه می دانند شهریاری هیچ فاکتوری جز رفاقت با علی عسگری مرد اول هلدینگ خلیج فارس ندارد و دقیقا به خاطر همین یک فاکتور به استقلال تحمیل شده تا عامل بدبختی و سیه روزی آبی های محبوب پایتخت باشد.
ما نمی دانیم علی عسگری چه در سر داشته که مرد سیاه صبا باطری را به استقلال تحمیل کرد و نمی دانیم شهریاری با چه رویی رفقای بنجل صبا باطری‌اش را به استقلال آورده تا آنها را در این باشگاه به نان و نوایی برساند؟ از شهریاری سوال می کنیم چرا او دور ریزهای صبا باطری را به استقلال آورده اما پول صبا باطری تبلیغ روی پیراهن پرسپولیس در دربی می شود؟
آقای شهریاری شما که با پز حضور در صبا باطری ادعای فوتبالی بودن دارید و هر چه مدیر و آدم کارنابلد مثل خودتان در آنجا بوده را به استقلال می آورید، چرا پول صبا باطری را سهم استقلال نمی دانید؟
چرا توانایی و البته این اعتبار را نزد مسئولین صبا ندارید که اسپانسر استقلال در دربی باشند؟ چرا صبا باطری شما، روی پیراهن پرسپولیس نقش می‌بندد وچند میلیارد به حساب باشگاه رقیب می رود؟
آقای شهریاری شما چه نقشی درتوافق صبا باطری با پرسپولیس داشتید؟
چرا در دیداری که به خاطر حساسیت بالا و پوشش گسترده رسانه ای می شد به راحتی درآمدزایی کرد و شخص شما به خاطر روابطتان با مدیران صبا باطری می توانستید صبا را به عنوان اسپانسر استقلال روی پیراهن استقلال بیاورید، کم کاری یا حتی کارشکنی کردید؟
آقای علی عسگری باید از شهریاری بپرسید پرسپولیسی بودن ایشان چقدر در نقش بستن نام صبا باطری روی پیراهن پرسپولیس در دربی ۱۰۴ نقش داشته؟
بپرسید چرا از ارتباطاتش برای این که این اتفاق برای استقلال رخ دهد، استفاده نکرد؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43079

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها