با اعتبار آتیلا حجازی بازی شد | آوای استقلال
1
باشگاه اشتباه خود را بپذیرد و از یادگار اسطوره دلجویی شود

با اعتبار آتیلا حجازی بازی شد

  • کد خبر : 42138
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
با اعتبار آتیلا حجازی بازی شد
رسالت ما به عنوان یک رسانه حامی استقلال، دفاع از حق استقلال و کمک به حفظ آرامش این مجموعه بزرگ است. لذا همواره سعی کرده‌ایم بنزین روی آتش نباشیم و تا حدممکن در مناقشه‌ها و اختلافات داخلی ورود نکرده‌ایم.

به گزارش آوای استقلال، اما اکنون حاشیه‌هایی پیرامون استقلال وجود دارد که مقصر اصلی تولید آن فقط مدیریت باشگاه و همچنین سرمربی محترم استقلال است!
مصاحبه آتیلا حجازی در خصوص اتفاقات و حاشیه های اخیر را لابد شنیده اید.
حرفهای او آنقدر تند بود که شاید تا مدت‌ها کادر فنی و مدیریتی استقلال را با چالشی سخت مواجه کند. ضمن اینکه آتیلا تهدید کرده اگر باشگاه به قصد تخریب او مطلبی منتشر کند و صحبتی غیر واقعی مطرح شود ویس هایی منتشر خواهد کرد که به مراتب بیشتر از مصاحبه اخیر وی گرد و خاک کند و بسیاری از ناگفته ها را برای هواداران استقلال برملا سازد.
در رابطه با مصاحبه آتیلا و اتفاقات اخیر حرف و.سخن‌های فراوانی وجود دارد و معمولاً در چنین مناقشاتی در فوتبال ما مرسوم است که در فضای مجازی و رسانه‌ای آنهایی که باید حرف حق بگویند و قضاوتی بر پایه عدالت داشته باشند چشم بسته به سمت یکی از دو طرف مناقشه غش می‌کنند!
اما واقعیت ماجرا این است که آتیلا حجازی در برهه ای که برای فعالیت به عنوان سرپرست استقلال از سوی باشگاه دعوت به همکاری شد طبق معمول سال‌های اخیر خارج از ایران سکونت داشت و اصلا هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به ایران و فعالیت در این فوتبال نداشت. اما باشگاه او را دعوت و با وی مذاکره کرد و حتی عکس آتیلا در کنار فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال در حال امضاء قرارداد منتشر شد تا به نوعی خبر سرپرستی آتیلا در استقلال رسمی شود
اما در این مدت از گوشه و کنار خبرهایی مبنی بر ممنوع الفعالیت بودن آتیلا حجازی به گوش می‌رسید که البته حاصل گمانه زنی برخی حاشیه سازان در فضای مجازی بود و آتیلا هم که این شایعات را شنیده بود برای گرفتن مجوز فعالیت در استقلال شخصاً دست بکار شد و اقداماتی صورت گرفت و او متوجه شد که هیچ منعی برای سرپرستی تیم استقلال ندارد و کاملا آماده بود تا کارش را با مجموعه آبی ها آغاز کند.
اما در حالیکه همه منتظر بودند تا خبر سرپرستی آتیلا در استقلال به طور رسمی از رسانه باشگاه منتشر شود ناگهان نام ایمان عالمی به عنوان سرپرست جدید مطرح شد که این خبر برای آتیلا که از مدت‌ها قبل با او مذاکره شده بود و حتی چندین جلسه وی را در تمرینات استقلال دیده بودیم شوکه کننده بود.
حالا اما بعضی ها بدون آنکه خودشان را در شرایط آتیلا حجازی تصور کنند به او می‌تازند و معتقدند که یادگار حجازی حق اعتراض ندارد و نباید درباره حواشی اخیر و همچنین علیه نکونام و سمیعی آن حرفها را رسانه ای می‌کرد.
هر چند ما هم به عنوان یک رسانه حامی استقلال از تولید چنین حاشیه هایی برای تیم محبوبمان عذاب می‌کشیم اما در این مورد خاص حق را به آتیلا حجازی می‌دهیم و معتقدیم که نکونام و مدیریت باشگاه در این مناقشه مقصرند و اگر قرار بود شخص دیگری به عنوان سرپرست استقلال معرفی شود بهتر بود که از اول آتیلا دعوت به همکاری نمیشد و او را تا پای میز مذاکره و حتی امضاء قرارداد نمی کشاندند.
مسلماً هر کسی برای خودش معیارهایی دارد و اینکه باشگاه به راحتی با اعتبار یک پیشکسوت محبوب بازی می‌کند و سپس به بهانه‌های واهی او را کنار می‌گذارد اقدامی است که به تولید حاشیه منجر می‌شود.
و حالا که این اتفاقات رخ داده بهترین راه حل برای رفع آن می‌تواند دلجویی از آتیلا و عذرخواهی رسمی از او باشد تا به گونه‌ای این مناقشه و کدورت تمام شود و بیش از این ادامه پیدا نکند.
آقای سمیعی هم بهتر است به جای انتشار بیانیه های ضرب الاجلی علیه بزرگان استقلال، در برابر زیاده خواهی و اقدامات غیرقانونی تیم رقیب بایستد و در برابر قانون شکنی باشگاه پرسپولیس بیانیه منتشر کند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42138

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها