جاودانه شدن در قلب مردم سهم هر کسی نمی‌شود | آوای استقلال
1
حالا وقت گلایه و افشاگری نیست

جاودانه شدن در قلب مردم سهم هر کسی نمی‌شود

  • کد خبر : 42125
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
جاودانه شدن در قلب مردم سهم هر کسی نمی‌شود
محبوبیت مهدی هاشمی نسب حرف امروز و دیروز نیست.

به گزارش آوای استقلال، محبوبیت مهدی حاصل همه رنج هایی است که سالهای سال به جان خرید و هر وقت از او پرسیدند اگر زمان به عقب برگردد آیا باز هم یاغی فوتبال ایران می‌شوی جواب او همیشه مثبت بود و هر جا صحبتی از گذشته مطرح شد با افتخار گفت که اگر هزار بار دیگر هم زمان به عقب برگردد با عشق لباس استقلال را می‌پوشم و شاید هم محبوبیت او حاصل بیش از دو دهه استوار ماندن زیر بار سنگین فحاشی و الفاظ رکیک جماعتی باشد که از هر گونه درک و شعور بی بهره اند. اما مهدی هرگز در برابر هجمه سنگین ارتش فحاش رقیب خم به ابرو نیاورد و مثل کوه در مقابل همه ناملایمات ایستاد و تبدیل به چهره ای شد که نام او هنوز هم لرزه بر اندام پرسپولیس و هوادارانش می اندازد.
مهدی هاشمی نسب را اگر با تمام فوتبالیست‌های همدوره ای و حتی قبل و بعد از او مقایسه کنیم خصلت هایی در وجودش می‌بینیم که واقعا حیف است با یکی دو مصاحبه احساسی و نسنجیده خدشه دار شود.
مهدی را همه هواداران استقلال آنطور که باید می‌شناسند.
چه کسی است که نداند بین او و استقلال، عشق فراتر از مباحث مالی بوده و هست و خواهد بود؟
پس هاشمی نسب نباید نگران قضاوت شدن نزد هواداران استقلال باشد.
او بهتر از هر کسی می‌داند که برای رسیدن به جایگاهی که امروز در قلب هواداران استقلال دارد تاوان سنگینی داده و بدست آوردن این جایگاه ارزشمند شاید هرگز برای هیچ فوتبالیستی تکرار نشود.
مهدی برای مراقبت از این جایگاه باید هوشیار و زیرک باشد.
شناخت دوست و دشمن کار ساده ای است و هاشمی نسب بی آنکه ادعایی داشته باشد از نظر تجربه و به دوش کشیدن مشکلات زندگی و گذر از پستی و بلندی ها آنقدر هوش و ذکاوت دارد که در تله افراد تنگ نظر گرفتار نشود.
او باید بداند هر کسی با هر عنوان و هر بهانه ای بخواهد بستری فراهم کند که مهدی در مقابل استقلال قرار بگیرد قطعا هدفی جز دشمنی ندارد.
مهدی هاشمی نسب بهتر از ما می‌داند که اکنون خیر و صلاح استقلال در برقراری آرامش و سکوت است و آنچه او را نزد مردم محبوب تر می‌کند درک شرایط و گذشتن از حق خود در مواقعی است که می‌توانسته حرفی بزند اما خاطر حفظ آرامش استقلال از حق خودش گذشته است.
مهدی امروز هم بدون ذره ای دلواپسی قضاوت را به مردم بسپارد و تردید نداشته باشد که هواداران استقلال تحت تأثیر فضای مسمومی که علیه او شکل گرفته قرار نخواهند گرفت و یاغی فوتبال ایران تا ابد در قلب‌های آبی میلیون‌ها هواداری که حتی در زمان انتقال او از پرسپولیس به استقلال هنوز متولد نشده بودند جاودانه خواهد ماند.
آقای هاشمی نسب این جاودانگی هدیه بزرگ خدا به شماست پس در حفظ و نگهداری آن بیشتر از قبل کوشا باشید و اگر کم لطفی و نامهربانی دوستان باعث مکدر شدن شما شده سکوت پیشه کنید و دستاویز رسانه های فرصت طلب نشوید که نیت آنها از مصاحبه با شما خیر نیست!
فرصت برای گلایه بسیار است و عقل و منطق ایجاب می‌کند که در این شرایط سکوت کنید تا احیانا حاشیه هایی را که شاید در روزهای آینده از جانب خودی‌ها و بیخودی‌ها تولید شود به گردن شما نیاندازند!
این دلنوشته بماند به یادگار از رسانه ای که عاشق استقلال و اسطوره هایش بوده و هست و خواهد بود و آنچه برای ما اولویت دارد حفظ آرامش استقلال در هر شرایطی است و ممانعت از گل آلود شدن آب و کوتاه کردن دست صیادان خوک صفتی که برای برهم زدن آرامش عشق آبی پایتخت به دنبال قرار دادن چهره های محبوب در برابر استقلال هستند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42125

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها