نگاهی به دیدار استقلال – شمس‌آذر قزوین؛ رونمایی از استقلال جذاب لیگ بیست‌وچهارم | آوای استقلال
1

نگاهی به دیدار استقلال – شمس‌آذر قزوین؛ رونمایی از استقلال جذاب لیگ بیست‌وچهارم

  • کد خبر : 41951
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
نگاهی به دیدار استقلال – شمس‌آذر قزوین؛ رونمایی از استقلال جذاب لیگ بیست‌وچهارم
استقلال در هفته اول لیگ میهمان شمس‌آذر قزوین است.

به گزارش آوای استقلال، هفته اول لیگ برتر، امشب (جمعه) ۲۶ مرداد با برگزاری ۵ دیدار به پایان می‌رسد. در یکی از بازی‌ها استقلال، مدعی جدی قهرمانی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف شمس‌آذر می‌رود. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

ستارگان وارد می‌شوند
در استقلال آنچه اتفاق افتاد که هواداران دوست داشتند. این تیم برای اولین‌بار پس از لیگ هفدهم، دو دوره متوالی، فصل را با یک مربی آغاز کرد. این ثبات در کادرفنی به بازیکنان هم کشیده شد. این تیم ضمن اینکه بازیکنان کلیدی و اصلی خود را حفظ کرد، چند چهره شاخص را به ترکیب خود اضافه کرد که در راس آن می‌توان به رامین رضاییان اشاره کرد. این تیم علاوه بر رضاییان، سامان فلاح، میلاد زکی‌پور، دیدیه اندونگ و گائل و کاکوتا را به خدمت گرفت تا یکی از پرستاره‌ترین استقلال‌های تاریخ لیگ برتر شکل گیرد.

شرایط عجیب برای شمس‌آذر
شمس‌آذر دوره قبل در اولین تجربه حضور در لیگ برتر، بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد. این تیم پس از موفقیت در لیگ بیست‌وسوم به نوعی از هم پاشیده شد و سعید دقیقی جمع این تیم را ترک کرد و مازیار زارع هدایت این تیم را بر عهده گرفت. در تعطیلات تابستانی بازیکنان مهم این تیم نظیر پویا سرآبادانی، علیرضا جعفرپور، حسین گودرزی و فراز امامعلی از شمس‌آذر جدا شدند. در فاصله تنها چند روز به آغاز لیگ برتر، ‌جای مازیار زارع و سعید دقیقی در نیمکت‌های شمس‌آذر و ملوان عوض شد و حالا هواداران این تیم امیدوارند با تجربه خوبی که دقیقی در شمس‌آذر دارد دوباره بتواند در این تیم به موفقیت دست یابد.

فرار از خاطرات بد در قزوین
استقلال در تاریخ خود ۵ بازی رسمی برابر ۳ تیم مختلف در قزوین انجام داده که تنها یک‌بار برنده شده و به ۳ تساوی و یک شکست دست یافته است. اولین حضور استقلال در قزوین به زمان حضور این تیم در دسته ۳ باز می‌گردد که تولی‌پرس آبی‌پوشان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. پس از آن پیکان ۳ دوره در قزوین میزبان استقلال بود که حاصل آن ۲ تساوی و یک برد برای استقلال بود. آخرین حضور استقلال در قزوین به فصل گذشته و دیدار با شمس‌آذر بازمی‌گردد که دو تیم در یک بازی جذاب به تساوی ۲-۲ دست یافتند. شاگردان دقیقی فصل گذشته حریف جان‌سختی نشان دادند و امیدوار به تکرار نمایش فصل قبل هستند. استقلال که فصل گذشته بهترین حط دفاع لیگ برتر را در اختیار داشت، در بازی رفت‌وبرگشت ۴ گل از شمس‌آذر دریافت کرد.

لیست بلند بالای غایبان استقلال
استقلال پرمهره این فصل در اولین بازی خود، چند بازیکن را در اختیار ندارد. مهرداد محمدی مهاجم این تیم به دلیل محرومیت در ۶ هفته اول غایب خواهد بود. گوستاوو بلانکو مهاجم بلند قامت آرژانتینی استقلال هم موفق به‌ثبت قرارداد نشد و این تیم را همراهی نخواهد کرد. آسیب‌دیدگی ابوالفضل جلالی هم بهبود نیافته است و در این بازی غایب خواهد بود. دیدیه اندونگ و گائل و کاکوتا هم به تازگی به استقلال اضافه شدند و هماهنگی لازم جهت حضور در ترکیب استقلال را ندارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41951

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها