احتمالات اولین ترکیب استقلال در لیگ ۲۴؛ بدون کاکوتا، بدون اندونگ، بدون بلانکو! | آوای استقلال
2

احتمالات اولین ترکیب استقلال در لیگ ۲۴؛ بدون کاکوتا، بدون اندونگ، بدون بلانکو!

  • کد خبر : 41948
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
احتمالات اولین ترکیب استقلال در لیگ ۲۴؛ بدون کاکوتا، بدون اندونگ، بدون بلانکو!
محرومیت مهرداد محمدی و ناآمادگی 2 ستاره آفریقایی آبی‌ها در کنار مشکلات قراردادی بلانکو باعث شده تا سیمای ترکیب استقلال برای جدال با شمس‌آذر با ایده‌آل مدنظر نکونام متفاوت باشد.

پرسپولیس شب گذشته در قامت مدافع عنوان قهرمانی پا به رقابت‌های لیگ بیست‌وچهارم گذاشت که سرخ‌پوشان پایتخت ناکام در کسب ۳ امتیاز بودند و برابر ذوب‌آهن اصفهان متوقف شدند. بعد از تیم قهرمان، حالا نوبت به نایب‌قهرمان فصل گذشته رسیده تا اولین بازی خود در لیگ بیست‌وچهارم را برگزار کند و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، شاگردان جواد نکونام باید از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف شمس‌آذر بروند.

آبی‌ها در حالی باید اولین مسابقه خود در فصل جدید را برگزار کنند که مهرداد محمدی به‌واسطه حکم ۶ جلسه محرومیتی که کمیته انضباطی علیه او وضع کرده، شانسی برای حضور در مسابقه امشب برابر شمس‌آذر ندارد. ضمن آنکه جواد نکونام اعلام کرده که گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ از آمادگی مطلوب برای حضور در ترکیب استقلال برخوردار نیستند و مشکلات قراردادی گوستاوو بلانکو هم زمینه‌ساز غیبت او در فهرست آبی‌ها در مسابقه امشب شده است. ضمن آنکه ابوالفضل جلالی هم به دلیل مصدومیت شانس حضور در جدال با شمس‌آذر را از دست داده تا در غیاب ۵ مهره کلیدی، استقلال اولین بازی خود در فصل جدید را برگزار نماید.

۳ خرید تابستانی در خط دفاعی استقلال؟
حسین حسینی بعد از گذراندن دورانی پرماجرا در ایام تعطیلی لیگ برتر، در قامت برترین دروازه‌بان فصل گذشته امشب در درون دروازه آبی‌ها قرار خواهد گرفت. جواد نکونام در فصل جدید به دنبال پیاده‌سازی آرایش ۴دفاعه است و براساس آخرین خبرها، احتمالاً سامان فلاح و آرمین سهرابیان در قلب خط دفاعی آبی‌ها به میدان می‌روند و سرانجام انتظارها برای رونمایی رسمی از رامین رضاییان هم به پایان خواهد رسید و او اصلی‌ترین گزینه حضور در سمت راست خط دفاعی استقلال است و در سمت چپ هم مصدومیت جلالی باعث شده تا میلاد زکی‌پور، جدی‌ترین مهره مدنظر نکونام برای جانشینی برترین پاسور فصل گذشته باشد.

هافبک‌های محبوب نکونام وارد می‌شوند
روزبه چشمی که فصل گذشته اغلب در خط دفاعی به میدان می‌رفت، امشب احتمالاً در نقش هافبک دفاعی برابر شمس‌آذر قزوین قرار خواهد گرفت و زوج او هم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، زبیر نیک‌نفس است. ضمن آنکه آرش رضاوند هم در نقش هافبک تهاجمی قرار است در ترکیب آبی‌ها به میدان برود و در غیاب محمدی و کاکوتا، محمدحسین اسلامی در کنار جلال‌الدین ماشاریپوف، جدی‌ترین گزینه‌های حضور در ترکیب استقلال در نقش وینگر محسوب می‌شوند.

آرمان تنها امید جواد در خط حمله!
استقلالی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه مهاجم جدیدی به خدمت نگرفتند و با توجه به جدایی پیمان بابایی و البته عدم صدور کارت بازی گوستاوو بلانکو، جواد نکونام امشب چاره‌ای جز اعتماد به آرمان رمضانی ندارد و این مهاجم بلندقامت، جدی‌ترین گزینه حضور در خط حمله آبی‌ها محسوب می‌شود. البته که ماشاریپوف هم توانایی بازی در پست مهاجم سایه را دارد اما برای انتخاب مهاجم هدف، رمضانی تنها بازیکن بزرگسال در دسترس کادرفنی استقلال است.

ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل شمس‌آذر قزوین
حسین حسینی، سامان فلاح، آرمین سهرابیان، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41948

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها